Polo 6R 1.2 TSI 90 PK Highline

Hoi Allemaal,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Laura en heb de afgelopen weken vaak dit forum bekeken. Morgen mag ik eindelijk mijn nieuwe polo 6R TSI 90 PK Highline (zwart) op gaan halen. Op het executive-pakket na heb ik er geen extra's opzitten. Ik ben erg benieuwd!

Groet, Laura
 
Ik heb er eentje uit voorraad besteld, had alleen het multifunctionele stuurwiel graag willen hebben, maar ach om daarvoor gaan te wachten ;) Welke kleur en uitvoering heb jij besteld Ronald?

Morgen eerst nog even werken en dan richting Weert om de auto op te halen! In de toekomst wil ik nog andere velgen kopen en wellicht een ander stuur erin... Verder weet ik het zo nog niet!

Foto's zal ik een dezer degen even posten!
 
@ leurtje, ik heb ook een highline besteld, een 3 deurs versie in het candy wit.

Daarnaast heb ik gekozen voor de volgende opties: licht & zicht pakket, executive pakket, mutlifunctioneel stuur ( hehe ) en 16" mistral velgen.

Auto is pas vorige week besteld dus moet nog erg lang wachten helaas.
 
Goeie keus Ronald ;) Ik heb zelf nog even getwijfeld tussen de witte en de zwarte, uiteindelijk toch voor zwarte met 5 deurs gekozen! Heb 'm in het echt nog niet in deze uitvoering gezien, dus ben benieuwd vanmiddag!

@ger ik kom uit mechelen (zuid-limburg), aardig wat limburgers hier op het forum geloof ik he :)
 
leurtje zei:
Goeie keus Ronald ;) Ik heb zelf nog even getwijfeld tussen de witte en de zwarte, uiteindelijk toch voor zwarte met 5 deurs gekozen! Heb 'm in het echt nog niet in deze uitvoering gezien, dus ben benieuwd vanmiddag!

@ger ik kom uit mechelen (zuid-limburg), aardig wat limburgers hier op het forum geloof ik he :)


het worden er steeds meer :)

groeten ger
 
Gisteren mijn polo eindelijk op mogen halen... Wat een fijne auto, rijdt echt super!! Wat een verandering ten op zichte van mijn oude polo (polo 9N)! Alleen de usb aansluiting werkt nog niet zoals het zou moeten :(

Ik zal van het weekend wat foto's plaatsen!
 
gefeliciteerd! ben benieuwd naar de foto's

Hij rijd goed zo te lezen, dat is goed om te horen. moest je de auto inrijden van de dealer?
En is de auto een beetje pittig met z'n 90 pk? ik kom vanuit een GTi en vindt de overstap nogal "eng"
 
De info komt direct bij JD vandaan. Er zit een klein voorbehoud in, want ze moeten de eerste nog doen. Oorspronkelijk wilden ze de mijn gebruiken, maar ik kon hem niet een paar dagen missen. Het schijnt dat het 90pk blok niets anders is dan een gedowntuned 105pk blok. Daarnaast heeft de 90pk maar 5 versnellingen tegen 6 voor de 105pk.

Met OBD bedoelen ze, stekker er in en chip herschrijven. De andere optie is de computer helemaal moeten uitbouwen, dan de chip uit de computer en dan rechtstreeks op de chip herschrijven. Dit vanwege de steeds beter wordende beveiligingen die de fabrikanten inbouwen tegen het aanpassen van de chip.

Als OBD niet mogelijk zou zijn, dan zou het maximale vermogen omstreeks 115 pk komen te liggen.

Al deze info dus van JD gekregen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!