VasLegas
Nieuw lid
Ligt ook aan de kwaliteit speakers he![]()
Zo is het!
Kleine update :
De polo staat vanaf gisteren hier voor de deur. Morgen eerste rijlessen met mijn vader

Als klein kado'tje kwam hij vandaag ook thuis met 2 kleine dash speakers. Van de persoon via wie ik hem kocht (oom) heb ik dan weer de cd/mp3 speler kado gekregen, dat hij nog had liggen.
Het installeren was eigelijk kinderspel, mijn pa heeft het voor me gedaan (omdat hij best handig is en zo'n dingen wel leuk vindt) maar ik had het even goed zelf gekunnen. De bedrading was overal aanwezig maar gewoon nooit gebruikt. Langs elke kant dus simpelweg de connectoren er af geknipt, alle draadjes gestript. Dan bleek dat er per kant 4 kabeltjes zaten, 2 gestreept 2 vol. Per kleur samengedraaid, kabels verbonden door zo'n plastieken tussenstukje dat je dicht moet knijpen (kan niet op de naam komen). Speakers vastgevezen en klaar was kees.
Dit zijn waarschijnlijk overbodige woorden uitleg voor jullie maar wie weet is er ooit iemand mee geholpen, een leek net als mij zou het geholpen hebben van het te vinden via google

Nu zit er dus qua audio, een Sony CDX s2250s in (geen slechte radio lijkt me , na een halfuurtje testen) + 2x Fusion cr FR4020.
dus

+

En ik ben eigelijk best tevreden van de prijs kwaliteitsverhouding (ben de prijs even gaan opzoeken aangezien het een kado was) : 30 eur voor de 2.
Dus ik kan even voort, binnenkort als alle grote kosten (wegentaks en inschrijvingskost etc) van de baan zijn, ga ik overwegen om deurspeakers te fixen maar wie weet houd ik het bij de dash speakers.
Dus vanaf morgen vlieg ik er in om te leren rijden. Wish me luck !!
Grts
Vas
Laatst bewerkt door een moderator: