Polo 6n instal, hoedenplank, subwoofer en versterker enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg over een week een andere polo dus ik moet met pijn in het hart afscheid doen van me ICE.

Het gaat om de volgende spullen:

6x9 speakers van Pioneer 3weg ( kan met hoedenplank ) 50 euro
10inch Ground Zero woofer 2x4ohm, 400watt rms ( mogelijk met kist ) 90euro
4 kanaals Alpine versterker 4x100watt @ 4ohm 250euro
Ground Zero condensator 1,2Farad 50euro

Hoedenplank en subwoofer kist.







Zoals je ziet zit alles netjes ingebouwd en is het nog zo goed als nieuw.
De subwoofer zit in een op maat gemaakte gesloten kist wat erg lekker klinkt. Hier is later de hele inbouw om gemaakt dus de kist kan er nog vanaf gezaagd worden en hoef je alleen maar de kist te bekleden. Zit ook een schuine rand aan de kist zoals je bij subwoofer kisten bent gewend en een speaker terminal.

Voor meer info kan ik altijd plaatsen dus vraag maar raak. Er zitten ook nog kabels in de auto + verdeelblokken die wil ik ook weg doen. Moet deze zaterdag en volgende week zaterdag alles eruit hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!