Voorstellen Polo 6C

Mijn naam is Paulus en sinds een week ben ik eigenaar van een Volkswagen Polo 6C uit 2014 met motorcode CJZD. Na jarenlang in een BMW diesel te hebben gereden en nu aanzienlijk minder kilometers te maken, heb ik besloten over te stappen op een compactere benzineauto.

De Polo heb ik zelf uit Duitsland geïmporteerd en rechtstreeks van de eerste eigenaar overgenomen. Op dit moment heb ik nog niet veel foto’s, maar qua opties is de auto onder andere uitgerust met:

• Parkeersensoren voor en achter
  • Digitale airconditioning (Climatronic)
  • Stoelverwarming

De auto staat momenteel bij de garage voor een grote onderhoudsbeurt, iets wat ik sowieso wilde laten uitvoeren vóór de aankoop omdat ik wist dat de auto een service nodig had. De volgende werkzaamheden worden uitgevoerd:

• Vervangen van de distributieriem, waterpomp, spanrol(len) en geleiderol(len)
  • Vervangen van de bougies
  • Vervangen van de remblokken voor en achter
  • Vervangen van de remschijven voor en achter
  • Spoelen motorolie

Daarnaast ben ik van plan het entertainmentsysteem aan te passen (wat ik inmiddels gekocht heb). Op de planning staan:

• RCD330 (met de bekende car status-knop)
  • Achteruitrijcamera
  • Haaienvin antenne

Bijlagen

• Foto1.webp
    Foto1.webp
    82.2 KB · Weergaven: 23
  • Foto2.webp
    Foto2.webp
    76.8 KB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo 6c 
Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met deze mooie Polo en spannend dat je hem zeklf geïmporteerd hebt.
Wel gelijk goed aangepakt om hem een goede beurt te geven, zodat alles weer tip/top is je nog jaren kan genieten van je mooie Polo.

Volvo  - 
Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met deze mooie Polo en spannend dat je hem zeklf geïmporteerd hebt.
Wel gelijk goed aangepakt om hem een goede beurt te geven, zodat alles weer tip/top is je nog jaren kan genieten van je mooie Polo.
Dankjewel! Ik twijfel alleen nog of ik een flipcamera-badge zal installeren, of een camera in de kentekenverlichting.

Ik vroeg mij ook af hoe ik mede forum leden bijvoorbeeld een privé bericht kan sturen? Ik heb denk iemand gevonden die dit kan installeren

Volkswagen  Polo 6c 
Een klapcamera is wel het mooist en handigst aangezien die niet vies word ;)

Je kan pas een DM sturen als je ‘x’-aantal berichten heb gepost. Je kan wel iemand taggen om jou een bericht te sturen.

Volkswagen  Polo 6R 
Dankjewel! Ik twijfel alleen nog of ik een flipcamera-badge zal installeren, of een camera in de kentekenverlichting.

Ik vroeg mij ook af hoe ik mede forum leden bijvoorbeeld een privé bericht kan sturen? Ik heb denk iemand gevonden die dit kan installeren
Ik zou de klapcamera rechtstreeks kopen van rcd330.com. Heb die geinstalleerd en werkt perfect

Volkswagen  Polo 6r 
Heb jij ervaring met inbouwen? Ik kan op hun pagina niet zo 123 vinden welke klapcamera ik voor de 6c nodig heb
Heb normale cameras vaak ingebouwd en voor mij. Eigen auto en van een maat een klaplogo ingebouwd. Het duurt wel even en vooral de eerste keer ga je een hoop schelden maar het is goed te doen als je weet hoe en wat. Ik dacht dat je dezelfde moet hebben als de optie for polo. Je kan de verkoper een bericht sturen en precies vragen wat je wilt weten. Die gast is heel erg behulpzaam en reageert vrij snel.

Volkswagen  Polo 6r 
Heb normale cameras vaak ingebouwd en voor mij. Eigen auto en van een maat een klaplogo ingebouwd. Het duurt wel even en vooral de eerste keer ga je een hoop schelden maar het is goed te doen als je weet hoe en wat. Ik dacht dat je dezelfde moet hebben als de optie for polo. Je kan de verkoper een bericht sturen en precies vragen wat je wilt weten. Die gast is heel erg behulpzaam en reageert vrij snel.
Vraag voor jouw type polo en het type scherm en mib kastje in je handschoenenvak als je die hebt. Dan weet je zeker dat je geen miskoop hebt

Volkswagen  Polo 6r 
Vraag voor jouw type polo en het type scherm en mib kastje in je handschoenenvak als je die hebt. Dan weet je zeker dat je geen miskoop hebt
Mijn polo heeft geen mib kastje in de handschoenenvak. Ik zal de verkoper een berichtje doen.

Uit nieuwsgierigheid. Zou jij bereid zijn dit voor mij willen installeren? Zo ja, hoeveel zou het kosten. Voor mij maakt locatie niet

Volkswagen  Polo 6c 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!