[Polo 6C] VCDS Komfortblinken maximaal 3 keer?

Vandaag weer een beetje wezen spelen met VCDS in de polo 6C. Dit vooral omdat ik in mijn vorige Polo (6R) altijd comfortblinker op 5 x had.
Na een beetje zoeken heb ik het kanaal wel gevonden "(ADP-(2)-Turn signal control-Komfortblinken_Blinkzyklen)"maar loop tegen het volgende aan.
Toen ik het kanaal de eerste keer uitlas gaf hij als waarde aan 5. Dit resulteert in 3 x knipperen
Na wat waarden geprobeerd te hebben kom ik op het volgende lijstje:
[WAARDE] = [AANTAL KNIPPERS]
5=3 / 4=2 / 3=2 / 2=2
Overige waarden accepteert hij niet of hij springt naar een waarde uit het lijstje. Kan iemand dit verifiëren?

Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 6C0 937 089 C HW: 6C0 937 089
Component: BCM PQ26 Hi4R H08 0084
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.4 TDI 90PK 
Nee, dat betekend dat je bv bij longcoding alleen maar vinkjes kan aanzetten bij bit 1, bit 2, etc. ipv een omschrijving wat de wijziging van die bit doet. Of dat je bij een channel de lange benaming ziet en je een waarde kan aanpassen maar je geen idee hebt wat die waarde doet.

Oftewel je moet al weten welke bit je wilt aanpassen of wat de lange channel benaming is om een wijziging te doen (doordat een ander met dezelfde module je dat verteld / op forums genoemd staat). Vaak niet te doen dus.

Ongedocumenteerde channelnamen zijn echter wel vaak duits (zoals het voorbeeld (ADP-(2)-Turn signal control-Komfortblinken_Blinkzyklen))
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.4 TDI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!