Polo 6C R-line

Beste mede-polo'isten, hallo !

Mijn naam is JeanPaul en ik ben in blijde verwachting van een (flash)rode Polo 6c 1.2 90pk met r-line in -en exterieur. Voorzien van oa. panoramadak, led koplampen.
Ik heb de auto als demo gekocht en volgende week wordt deze bij me thuis afgeleverd.....Stick Out Tongue

In het verleden heb ik al wat redelijke snelle(re) Volkswagens gehad zoals een Golf V GTi (240pk)

401979_132103080239697_1208138496_n.jpg


en een Golf VI GTi (265pk)

393349_113154142134591_1123548735_n.jpg


met beide heb ik redelijk wat rondjes Nordschleife "beleefd".
Daarna ben ik vreemd gegaan met een BMW 325i en begin dit jaar nog een nieuwe Nissan Qashqai gekocht.
Echter heb ik de ruimte niet echt nodig en wou ik dus echt wat kleiners en vooral ook zuinigers. De 90pk in de Polo voelden helemaal niet weinig aan, maar na een tijdje wil je toch meer, denk ik dan nu al te weten.

Plannen voor de korte termijn:

- Orginele 17" Mallorys voorzien van winterbanden
- Kijken of er 18" Mallorys zijn die passen onder de Polo (voor de zomer)
- JD chip
- Diffuser achter en spoiler voor van het R-line pakket of pianolakzwart spuiten, danwel kijken of ze in carbon te verkrijgen zijn.
Onder de Golf had ik een carbon spoiler en diffuser van OSIRusa.com geïmporteerd.

Van de Polo zal ik zsm foto's maken, al moet de auto (3 maanden oud) eerst flink aangepakt worden. Zitten namelijk wat hologrammen op van fout polijst/poetswerk.

Met vriendelijke groet,

JeanPaul
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
Eeen kleine update dan maar.....

De R-line destijds na 6 maanden ingeruild op een Golf VI GTi. Een van de redenen was de koudstart van de 1.2 die erg rauw was.
De GTi heb ik ook maar 6 maanden gehad voor ik die weer inruilde voor een Golf VII 1.4 TSI DGS. Die laatste heeft het toch een dik jaar uitgehouden, maar nu weer terug naar een Polo....

k7OVAkbH.jpeg

KMJY5ERV.jpeg

jTbPKzaL.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
  • Leuk
Waarderingen: heriox en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!