Polo 6c led koplampen

Beste leden,

ik wil de originele led koplampen van polo 6c monteren in mijn polo 6c uit 2014. Ik heb begrepen dat ik adapters nodig heb, is dit een kabel die tussen de koplamp en de kabelboom komt? Soort tussenkabel dus....? Vervolgens moet ik het laten inleren, toch? Is dit alles? Of moet ik nog meer doen?

alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 17AFAFC3-7729-4955-B5F5-6BF8F3E4C5B5.jpeg
    17AFAFC3-7729-4955-B5F5-6BF8F3E4C5B5.jpeg
    91.4 KB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
dus als ik het goed begrijp moet ik bij joosspekloos zijn als ik orginele led koplampen met AN: 6C1941035A en 6C1941036A wil laten monteren op mijn 2015 polo GTI?

Joosspekloos zou jij mij een pb kunnen sturen met een prijsopgaaf van alle kosten voor het aanschaffen en laten monteren van de koplampen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!