Polo 6c highline voorbumper zelfde als r-line?

Celoo010

Actief lid
Goedendag,

Ik heb zojuist een leuke highline voorbumper van een polo 6c gezien in mijn kleur (lh8z), nou is mii opgevallen dat die verdacht veel lijkt op een r-line bumper. Deze bumper heeft met stom toeval ook koplampsproeiers wat ik nodig heb en pdc voor wat ik van plan ben nog in te bouwen. Scheelt ook in de kosten voor spuitwerk etc.

Past deze bumper (zie eerste foto) 1 op 1 en is het hetzelfde als een r-line bumper?

IMG_3961.webpIMG_3960.webpIMG_3962.webp

Volkswagen  Polo 6r 
Volgens mij is dat geen rline bumper, die heeft hogere mistlampkappen dan de middengril. Maar kan het mis hebben.

Qua passen, ja, maar een 6c bumper op een 6r zorgt ervoor dat je de bumper steunen nodig hebt.
Heb even goed gekeken en het lijkt erop dat het dezelfde is als van een blue gt en een 6r gti. De 6c gti bumper lijkt wel wat meer op een r-line bumper.

Volkswagen  Polo 6r 
Volgens mij is dat geen rline bumper, die heeft hogere mistlampkappen dan de middengril. Maar kan het mis hebben.

Qua passen, ja, maar een 6c bumper op een 6r zorgt ervoor dat je de bumper steunen nodig hebt.
Dit is dan wel alleen het bumpertje en dus niet de mistlampen en roosters etc meegeteld. Sleepoog is hetzelfde van die modellen (vierkant)

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!