Polo 6c gti 2015 soms klappen spiegels al uit wanneer ik auto van het slot haal

Dank voor het begrip.
Er werd hier helaas al foutieve informatie verstrekt door iemand, dat is vervelend voor mij en de genoemde dealers.
Als jij mij kan vertellen wat een TPI nummer is, zoek ik dat graag voor je op!
TPI staat voor Technische Product Information, maw klachten en of storingen worden daarin beschreven incl de oplossing.
Als het onder garantie vervangen is staat daar misschien een TPI nummer bij op de factuur, of in je onderhoudsboekje (blader deze even helemaal door, wil ook wel eens verderop vermeld staan).

Een reactie mag uiteraard ook via PB
 
  • Leuk
Waarderingen: benniebjw
TPI staat voor Technische Product Information, maw klachten en of storingen worden daarin beschreven incl de oplossing.
Als het onder garantie vervangen is staat daar misschien een TPI nummer bij op de factuur, of in je onderhoudsboekje (blader deze even helemaal door, wil ook wel eens verderop vermeld staan).

Een reactie mag uiteraard ook via PB

Dank voor de uitleg! Ik ga eens even op onderzoek uit! Ik laat van me horen. Ben op het moment dus met vakantie, dus het kan heel even duren voor ik met een reactie hier op kan komen. Maar ik vergeet het niet[emoji6]
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Ook die van mij is naar de garage om de spiegels te chekken: normaal gaan ze open bij 1e slag contactsleutel , maar soms ook bij openen met ab , ook meegemaakt dat ik deuren deed openen met ab en de bijrijdersdeur open deed en weer dicht dat toet ineens de spiegels open gingen ??.
Dus ik ben benieuwd wat ze gaan vinden ??
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Ook die van mij is naar de garage om de spiegels te chekken: normaal gaan ze open bij 1e slag contactsleutel , maar soms ook bij openen met ab , ook meegemaakt dat ik deuren deed openen met ab en de bijrijdersdeur open deed en weer dicht dat toet ineens de spiegels open gingen ??.
Dus ik ben benieuwd wat ze gaan vinden ??
Hou ons allemaal maar op de hoogte.
De mijne staat sinds maandag bij de dealer voor deze en nog wat andere problemen.
 
Nou ik heb m'n waggie weer terug , en ze kunnen nix vinden , geen storingen dus de boel maar in de gaten houden!!
Wel zeiden ze dat ik beter m'n OBD kastje er uit kan halen omdat dat mss storing kan geven op de Canbus ????? Tja
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Nou ik heb m'n waggie weer terug , en ze kunnen nix vinden , geen storingen dus de boel maar in de gaten houden!!
Wel zeiden ze dat ik beter m'n OBD kastje er uit kan halen omdat dat mss storing kan geven op de Canbus ????? Tja
Ik weet dat ze bij de mijne wel het spiegelprobleem hebben gevonden en volgende de dealer is het nu ook opgelost.
Hoop vandaag de auto terug te krijgen en kan dan misschien meer vertellen wat er aan gedaan is.
 
Ik weet dat ze bij de mijne wel het spiegelprobleem hebben gevonden en volgende de dealer is het nu ook opgelost.
Hoop vandaag de auto terug te krijgen en kan dan misschien meer vertellen wat er aan gedaan is.
Helaas de auto nog niet storingsvrij en dus blijft hij sowieso nog 1 nachtje logeren bij de dealer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!