Polo 6C BM front embleem gelijk?

Beste forumleden,

Ik heb zojuist een setje zwarte logo's uit China op de deurmat gekregen. Nu heb ik het front logo er af liggen, maar heb ik het gevoel dat het nieuwe logo niet precies past. Het lipje dat op de onderstaande foto omcirkeld is zit in de weg. Voor de rest komen de afmetingen wel overeen.
(Links China Artikelnummer: 6C0 853 600-2, Rechts origineel artikelnummer: 6C0.853.600.A)
IMG_20201120_155614__01__01.jpg
Aangezien ik geen andere kon vinden en afmetingen, bouwjaar etc overeen komen heb ik deze besteld. De achterkant zit er al op. Nu vraag ik mij af: Heeft de Bluemotion Grill een afwijkende bevestiging? Is dit waarom het logo niet past?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk 
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar...
Als die verder wel past en echt alleen het omcirkelde 'lipje' in de weg zit, kan je dat stukje plastic misschien gewoon eraf snijden/schuren o.i.d.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar...
Als die verder wel past en echt alleen het omcirkelde 'lipje' in de weg zit, kan je dat stukje plastic misschien gewoon eraf snijden/schuren o.i.d.
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Zojuist even de schuifmaat erbij gepakt om de 2 beter te vergelijken. Jammergenoeg denk ik dat dit logo gewoon niet gaat passen, want de bevestigingsclips zitten ook verder uit elkaar op het logo uit China.

Ik heb ook geen idee waar ik wel het juiste logo kan vinden. Jammergenoeg zit de achterkant er al op. Dit was echt een enorm gedoe dus voorlopig rij ik even met verschillende emblemen :sweatsmile:.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk 
Tegen dit probleem ben ik vandaag ook aangelopen Sander. Heb je intussen al een passend logo kunnen vinden?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
Dat wat hij laat zien is het binnenwerk plus logo. Ik heb het logo met wat aanpassingen op het bestaande binnenwerk gemonteerd. Wel met een beetje lijm. Helaas wat lijmresten te zien. Vandaar mijn vraag of er ergens een goed binnenwerk plus logo te vinden is speciaal voor de 6c bluemotion. Kan ze nergens vinden. Ook geen losse oem binnenplaat, zoals Sander heeft benoemd.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
Ik heb contact opgenomen met de fabrikant, maar die vertelde mij dat dit logo naar zijn weet niet geproduceerd wordt in het zwart. Misschien gewoon een keer spuiten/wrappen danmaar.
Helaas. Logos van aliexpress passen met wat aanpassingen wel op de binnenplaat. Echter zoals ik al meldde heb ik wat lijmresten die ik nog moet zien weg te werken. Zal morgen wel even foto posten.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
Tegen dit probleem ben ik vandaag ook aangelopen Sander. Heb je intussen al een passend logo kunnen vinden?
@sanderr2002 Ik denk dat het probleem is, dat jullie de bluemotion uitvoering hebben. Die bluemotion grill is volgensmij officieel van de 6r, dus je moet een ander model logo hebben. (Van de 6r dus). Ik heb toevallig gister ook exact dezelfde logo's besteld, hoop dat ze gaan passen op mijn 6c grill.
 
Laatst bewerkt:
Polo  6c  Verkocht 
Die van een 6C dus het type van 2014 tot?(het nieuwe type)

@Pigeon heeft ook zwarte logos die weet het verschil wel.

Ik weet dat het logo op de achterklep van een 6c niet op een 6r past, het voor logo ook niet dacht ik.
"Logo" alleen achter en die kwam uit een 6r :rolleyes:

Maar ligt eraan welke gril het is, als het voor een 6r is, dan moet je 6r voor en 6c achter bestellen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!