Polo 6C BlueGT bij de dealer gespot!

Is dat niet omdat dit het MF sportstuur is?

Dat kan hoor, de dealer zei dat ze allemaal hoogglas waren. Maar ze weten altijd maar de helft.
Zo heb ik die knakker gisteren moeten overtuigen dat de nieuwe 1.4 TDI een 3-cilinder is, hij dacht het zeker te weten dat het een 4-cilinder is. Dus toen hebben we voor 1000 euro korting om gewed dat het een 3-cilinder is en bleek uiteraard een 3-cilinder Stick Out Tongue
 
Dat kan hoor, de dealer zei dat ze allemaal hoogglas waren. Maar ze weten altijd maar de helft.
Klopt, alleen een verkoper die het pand net verliet kon mij wat info geven. De rest had geen idee wat het was haha. Ik helemaal enthousiast daar.. Stick Out Tongue

Had ook geinformeerd of de 'oude' BlueGTs een software update kunnen verwachten. Niemand kon mij daar duidelijkheid over geven, maar ze ontkenden het ook niet.. "Misschien bij een volgende software update tijdens onderhoud" was het antwoord. De communicatie gaat soms een beetje langs elkaar heb ik t idee.

Dan heb ik ook gelijk die verkoper gevraagd hoe het met de GTI staat en of die er ook al aan komt. Hij had geen idee wanneer die kwam, maar wist wel dat ie zeker bij hun in de showroom komt als ie leverbaar is. Ik zei toen ook dat het fijn is dat de GTI eindelijk een 1.8 krijgt na het rampen 1.4 blok. Hij zei dat ie zelfs niet eens wist of het wel een 1.8 ging worden.. Dat verbaasde mij wel even! Hij dacht dat ze misschien een andere oplossing kunnen kiezen vanwege de emissie eisen en om hem voor de leaserijder aantrekkelijk te krijgen.

Ik merk wel dat VAG een apart pad bewandelt! Eerst zouden de BlueGT en de GTI eind van het jaar komen en nu staat de eerstgenoemde al in de showroom :-o. En dan krijg ik nog te horen van een verkoper dat zelfs de GTI mogelijk niet op de markt komt in de vorm zoals in de media is besproken. Ben wel heel erg benieuwd, maar krijg echt het gevoel dat ze (iig met de BlueGT en mogelijk de GTI) een paar tussenmodellen maken. Lekker een oude carrosserie hergebruiken en een nieuw interieur erin, want tja de productielijn kan dat makkelijk aan . Laten we hopen dat de GTI wat spannender wordt! Ik zou me trouwens flink genaaid voelen als bijvoorbeeld volgend jaar de polo op MQB platform uitkomt en het inderdaad blijkt dat dit tussenmodellen zijn...

Zo heb ik die knakker gisteren moeten overtuigen dat de nieuwe 1.4 TDI een 3-cilinder is, hij dacht het zeker te weten dat het een 4-cilinder is. Dus toen hebben we voor 1000 euro korting om gewed dat het een 3-cilinder is en bleek uiteraard een 3-cilinder Stick Out Tongue
Geniaal inderdaad. Zo ervaar ik het ook vaak in garages. Als enthousiasteling weet je dan nog meer dan een verkoper. Best vreemd..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!