Polo 6C BlueGT bij de dealer gespot!

WobbleKid

Bekend lid
1,166
232
63
Ik stond wel even te kijken toen ik deze Polo 6C BlueGT bij de dealer zag staan. Wist namelijk helemaal niet dat deze al officieel uit was. Laat staan dat je hem al kunt bestellen... (Heb net even op de vw site gekeken, en inderdaad hij is al bestelbaar/configureerbaar). Wat een prachtwagen is het geworden zeg. Had persoonlijk echter wel wat meer uiterlijke verfraaiingen gezien, maargoed.. Hierbij wat foto's die ik heb gemaakt.

2r5rntf.jpg


25fub.jpg


29vadl.jpg


2871zxv.jpg


23usev7.jpg


m8nqsn.jpg


1savxv.jpg


vxgtcg.jpg


4tvmec.jpg


21m976a.jpg




Zoals op de foto hieronder te zien is staat er op de sticker dat het type van de auto 6R is. Het gaat hier wel om een 6C, want de andere 6C modellen (met de bekende aangepaste snoet) die hadden eenzelfde sticker.. Dit verbaasde mij eigenlijk wel.
24dptv7.jpg



En tot slot de configuratie van de auto (en de prijs!!:roll::shock:). Ik vind het zo jammer dat je ook hier DSG verplicht bent :mad::???::cry:
2s17udi.jpg
 
Voorbumper, achterbumper en koplampen zijn nog van het oude model?
Dat waren mijn eerste gedachten ook idd. Liep langs en zag toen ineens het stuur.. Op het stuur zat het 'GT' logo dus ik wist dat ze niet simpelweg een nieuw stuur in een oud model hadden geplaatst. Vind het opzich wel jammer, want de auto ziet er van binnen echt heel erg goed uit!

Ow en er lagen trouwens 240 banden onder Big Grin
 
Hij heeft Bi-xenon terwijl dat niet leverbaar is op 6C? (zou full led moeten zijn?) Ik ben wel een beetje in verwarring lijkt wel een mix tussen 6R en 6C, panorama dak kon bijvoorbeeld niet op BlueGT 6R...
 
geen lelijke auto, maar persoonlijk vind ik het huidige ( of oude / vorige ) sport stuur mooier. Natuurlijk de nieuwe optie adaptief cruise controle en verstelbaar onderstel zijn mooi. eveneens als electrisch inklapbare spiegels. Dit geeft je het gevoel of je een hele luxe auto heb.
Maar alleen maar leverbaar met DSG vind ik een serieus min punt.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    470.7 KB · Weergaven: 20
  • image.jpg
    image.jpg
    470.7 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt door een moderator:
Bijzonder dat deze 6C BlueGT alleen met DSG te bestellen is. De 6R variant was ook nog met hand 6-bak verkrijgen. ( op de prijskaart staat btw ook 6 versnelling DSG, moet dat geen 7 zijn? )
 
Bijzonder dat deze 6C BlueGT alleen met DSG te bestellen is. De 6R variant was ook nog met hand 6-bak verkrijgen. ( op de prijskaart staat btw ook 6 versnelling DSG, moet dat geen 7 zijn? )
Haha goed opgemerkt! Was zo verbaasd dat ik dat niet eens heb gezien. Inderdaad krijg je een 7bak als je hem besteld. Die is nu beschikbaar vanwege de emissies denk ik.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!