Polo 6C 1.4 TDI 2017 start niet

Kevintjem

Nieuw lid
Goedemiddag Leden,

Afgelopen zondag reed ik de snelweg op en trok op naar 100km/u (warme motor). Toen ik bijna op de 100 zat, viel mijn auto plots helemaal stil (distributieriem niet geklapt). Toen ik hem weer probeerde te starten, sputterde de auto wel, maar starten deed hij niet. Ik dacht dat er wellicht iets met de dynamo aan de hand zou kunnen zijn, maar deze is doorgemeten, niets mee aan de hand en er zit inmiddels ook een nieuwe accu in. De boordcomputer geeft aan dat er nog voor 360km aan brandstof in de tank zit, dus ik denk ook niet dat het daar iets mee te maken heeft. Ik heb van alles geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, denk aan startkabels en duwen etc.

Hebben jullie enig idee wat ermee aan de hand kan zijn? Auto heeft inmiddels 177.000km gelopen. Ik wil graag wat dingen uitsluiten voor ik hem naar de garage breng en zo meteen (misschien onnodig) honderden euro's uitgeef. Mijn dank is groot en de gouden tip krijgt van mij een beloning!

Groetjes,
Kevin

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!