Polo 444 VERKOPEN

ik wil graag mijn polo 444 gaan verkopen er zit een abt uitlaatdemper op en carbon spiegel kappen hij is van 2010 en bedraagt 23000 km wat denken jullie wat ik er nog voor kan krijgen en ga krijgen. nieuwprijs is 23,444

groetjes stefano
 
Even ter vergelijking:

een full option Polo BM kost nieuw 26000 euro en levert na 14 maanden nog maar 16000 op in de 2e hands markt.

Een polo 444 is weliswaar gelimiteerd maar tel niet op meer dan 17000 dan mag je heel blij zijn.
 
krijg je er niet voor!!! je mag blij zijn als je er 15k voor krijgt, of je moet em op marktplaats zetten de dealers kijken op een site (....nl) daar kijken ze wat een polo nog waard is omdat je special edition hebt dus je interieur een beetje anders is betekend niet dat ze direct 3000,- meer gaan geven.

Of je moet geluk hebben dat de verkoper je mag! Stick Out Tongue :mrgreen: als je er wat anders voor gaat kopen moet je sowieso een paar K's bij gaan dokken. Wat achteraf een domme keus is geweest deze auto aan te schaffen! Stick Out Tongue Eerste 2 jaar kan je beter je auto niet verkopen. Je verliest meer dan dat je eruit haalt!

Maar ja eigen keus wie ben ik i'm just Enzo the guy still with the One and only Candy Polo!! ;)

Succes met de verkoop!
 
stefanovdl zei:
ik wil er denk 19 voor hebben
er zit ook een abt einddemper op en heb ik 1200 euro voor betaald ookal kijken de dealers daarniet naar
19000 euro kun je rustig op je buik schrijven. zoals Enzo al zei, met 15000 mag je je handen dichtknijpen, althans als je hem aan een dealer verkoopt, die wil hem namelijk ook weer met winst verkopen. Particulier verkopen levert je meestal meer op maar echt geen 19000.Denk maar niet dat je in bijna twee jaar maar 5000 euro af hoeft te schrijven, dat red je nog niet in het eerste jaar.
 
misschien dat je bij 19.000 kan beginnen bij de dealers en dan je weg toewerken naar dat acceptabele bedrag dus hij gaat dan 15k bieden en jij zegt dan 18.5k etc etc
ik denk dat je uiteindelijk wel op 17k kan eindigen als je het spelletje goed speelt Big Grin

ik zou het zo aanpakken... wat vind de rest?

je zou ook nog kunnen zeuren bij de dealer als je een andere auto van hem afneemt dan zou je wel eens 1000 euro meer kunnen krijgen :)
maar ga er maar vanuit 17k ofzo...na 2 jaar 6000 euro afgeschreven

als ik al naar die afschrijvingen kijk...damn...toch best ernstige prijzen...
 
stefanovdl zei:
ik wil er denk 19 voor hebben
er zit ook een abt einddemper op en heb ik 1200 euro voor betaald ookal kijken de dealers daarniet naar

Als je dat gaat lukken ga ik daar als ik er aan toe ben ook mijn auto ruilen.
4500 afschrijven in (bijna) 2 jaar gaat je niet lukken.
Maar zeg nou ook zelf 19 inruil, dealer wil er wat op verdienen dus wordt de vraagprijs minimaal 20.
Als je dat kunt betalen zou ik er zeker de laatste paar duizend ook bij doen en een nieuwe kopen :roll: Dan zou ik geen 2e handse willen....
Maar goed er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier anders over denken...

En extra's als einddempers e.d. krijg je toch niet het volledige bedrag voor terug, moet je wel gaan betalen als je de auto wil kopen bij de dealer, dan is het wel extra.... :twisted:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!