polo 2014 facelift

hallo, ik heb een vw polo 2014 facelift,12tsi bleumotion , die wil ik dolgraag gaan verlagen , staat nogal errrrug hoog,
nu is mijn vraag ,kan er verlagingsveren onder van de 6r ?, is het hetzelfde onderstel ?wil hem verlagingsveren geven 25/30 ,
heb nu 16inch velgen eronder met 215-45-16 banden , heeft iemand aub foto,s hoe dat zal gaan staan onder de bleumotion,
foto,s probeer ik er nog op te zetten van mijn auto , alvast super bedankt.
 
Welkom en ben benieuwd naar je ervaringen met de facelift! (en naar de foto's ofcourse).

Geen idee of de onderstellen van de 6C en de 6R gelijk zijn.. Maar mij lijkt het dat alleen de veren vervangen geen probleem zullen zijn als je niet het instelbare sportonderstel hebt.
Ik sluit me aan bij de nieuwsgierigheid van WobbieKid
 
hallo, ik heb een vw polo 2014 facelift,12tsi bleumotion , die wil ik dolgraag gaan verlagen , staat nogal errrrug hoog,
nu is mijn vraag ,kan er verlagingsveren onder van de 6r ?, is het hetzelfde onderstel ?wil hem verlagingsveren geven 25/30 ,
heb nu 16inch velgen eronder met 215-45-16 banden , heeft iemand aub foto,s hoe dat zal gaan staan onder de bleumotion,
foto,s probeer ik er nog op te zetten van mijn auto , alvast super bedankt.
Klappen jou spiegeltjes automatisch in bij afsluiten van de auto ?
 
Ben overal gaan informeren ,maar het onderstel blijkt toch anders te zijn,
Verlagingssetjes zijn nog niet te verkrijgen voor de 6c, ben benieuwd wanneer die vrij
Worden gegeven , hoop dat het niet te lang duurt:evil:
 
hallo, ik heb een vw polo 2014 facelift,12tsi bleumotion , die wil ik dolgraag gaan verlagen , staat nogal errrrug hoog,
nu is mijn vraag ,kan er verlagingsveren onder van de 6r ?, is het hetzelfde onderstel ?wil hem verlagingsveren geven 25/30 ,
heb nu 16inch velgen eronder met 215-45-16 banden , heeft iemand aub foto,s hoe dat zal gaan staan onder de bleumotion,
foto,s probeer ik er nog op te zetten van mijn auto , alvast super bedankt.


Beste,

Ik heb een vraagje ivm je polo bluemotion facelift.
Heb jij al wat kunnen vinden que verlagingsveren betreft?
Ik ga volgende week die van mijne ophalen maar ik zou ook indd gelijk willen verlagen maar tot nu toe vind ik niks.

Please let me know.

Gr, Chinaman
 
Hoi chinaman , ik heb meerdere mails naar kw , weitec/ en ap schroefsets verstuurd,
Allemaal zeggen ze dat er niks veranderd is , ik heb zelf een ap schroefset, moet er nog wel onder,
Maar let wel goed op je aslast, ik zelf heb een aslast van 870/770, als je een set eronder hebt zitten plaats je dan foto,s ,suc6
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!