Polo 2011 golf 7 stuur inbouwen

Goedemiddag,

Uiteraard tegen betaling iemand die mij kan helpen met golf 7 r line stuur met beide kanten mf knoppen in mijn polo 2011 te installeren? Lukt het alle knoppen werkend te krijgen met dit stuur?


Lukt dit niet dan golf 7 stuur werkend te krijgen?
 

Bijlagen

  • $_84.jpeg
    $_84.jpeg
    45.5 KB · Weergaven: 51
Volkswagen  Polo 6r  1.4i 
Jawel hoor. Alles uit de golf 6 serie/polo 6R sturen gaan werken.

Alleen de sturen met de ronde airbags uit de mqb serie (1k8/6c0/5g0) gaat de verlichting niet van werken.

Mooi, ik ga een stuur aanschaffen het liefst compleet met airbag en kom dan graag bij je terug. Losse airbag geeft dat vaak issues?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4i 
Mooi, ik ga een stuur aanschaffen het liefst compleet met airbag en kom dan graag bij je terug. Losse airbag geeft dat vaak issues?
Mijn advies is koop een stuur compleet met airbag, de ervaringen gedeeld hier op het forum met achteraf gekochte airbags zijn niet positief. Tenzij je zelf de kennis hebt welke je moet hebben. Er zijn veel verschillen in aansluitingen/kabelsetjes en als je de juiste airbag gevonden hebt, betaal je de hoofdprijs.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
golf 7 stuur is werkend te krijgen met de juiste MF knopjes zoals die Scirocco , een airbag is ook werkend te krijgen / de claxon wat vaak probleem is.

cartronic kan je daar sowieso bij helpen .

lampjes werkend krijgen is ook geen probleem zonder bcm :)
 

Bijlagen

  • C01B6E3B-A234-4D3B-83F0-EEDFB6312EDE.jpeg
    C01B6E3B-A234-4D3B-83F0-EEDFB6312EDE.jpeg
    349.6 KB · Weergaven: 57
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
golf 7 stuur is werkend te krijgen met de juiste MF knopjes zoals die Scirocco , een airbag is ook werkend te krijgen / de claxon wat vaak probleem is.

cartronic kan je daar sowieso bij helpen .

lampjes werkend krijgen is ook geen probleem zonder bcm :)
Goedendag ik heb een vraag ik heb een polo uit 2011 zonder mf stuur nu wil ik graag een r line stuur in bouwen uit een polo van 2017
Nu heb ik het stuur zelf al liggen met airbag allen wat heb ik veder nog nodig om het stuur werkend te krijgen in mijn eigen polo ? 3A1EAF11-C2EB-4294-B40D-4C82CDB8B315.jpeg
 
Volkswagen  6r  1.6 tdi 
Goedendag ik heb een vraag ik heb een polo uit 2011 zonder mf stuur nu wil ik graag een r line stuur in bouwen uit een polo van 2017
Nu heb ik het stuur zelf al liggen met airbag allen wat heb ik veder nog nodig om het stuur werkend te krijgen in mijn eigen polo ? 3A1EAF11-C2EB-4294-B40D-4C82CDB8B315.jpeg
Verkeerde knoppen, deze zullen niet werken in een 6r.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!