Polo 1.6 tdi :: 2012 Volkswagen polo 1.6 tdi

danku danku allemaal

En bas me pedalen zitten met elkaar verbonden door middel van stangen je ziet de stangen btw niet zitten is zeer mooi wegwerkt en alle pedalen van de bijrijders zijde kunnen er af dus ideaal als op vakantie ga:grin:
 
starsky

Ja rijdt egt zeer goed eigenlijk nu al zat vermogen

Maar ja als je van 90 pk naar 140 kan en van 230 nm naar 320 nm is dat toch ook wel erg leuk voor als ik is weekje met de auto op vakantie ga :eek:

Maar daar denk nog even over na want al me leerlingen zegge damit wat een verschil met de vorige polo 1.2 tdi bm
 
Daaraan merk je dat het leerlingen zijn :mrgreen:
Ik wil niet beweren dat ik in mijn standaard 1.2TDi de klinkers uit het wegdek trek, maar ik kan toch meer dan redelijk meekomen.
En mijn ervaring strekt via wat japanners en koreanen de afgelopen 17 jaar golfjes 1.9TDi en een Plusje 1.6TSI.
Genoeg vergelijkingsmateriaal na ruim 35 jaar 'sturen'.
Even leren spelen met de toeren en het moment van overschakelen doet wonderen.

Maar ik weet niet wat ik zou doen als ik de polo als leswagen zou gebruiken.
je moet het leerlingen niet te moeilijk maken....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!