Polo 1.6 tdi. :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Hallo Ruittie
ik heb verder nog weinig plannen met de auto enkel mijn audio van me vorige auto er nog in en dan vind ik het eigenlijk wel best.
Ja de velgen zijn geen originele golf 6 velgen maar het zijn de r20 look maar je ziet weinig verschil.
En wat zou je nog meer van de auto willen weten danStick Out Tongue?
 
Zo naar een lange tijd heb ik weer wat updates
Ik heb inmiddels een gti achterbumper geplaats met een custom made sierstuk hier komen nog foto's van.
En vanmiddag heb ik gti zijskirts gekocht maar die worden over een paar weken geplaatst.
Dan is mijn auto eigenlijk voor het grote deel wel af misschien ooit nog een gti gril maar die kom ik met de tijd wel tegen.
 
Hallo Ceunen
Ik heb deze auto via een klant van mij gekocht hij heeft hem uit het buitenland gehaald ik weet niet beter dan het een highline is en het zijn inderdaad mooie stoelen zijn als het ware dezelfde kuipstoelen als in een gti.
mvg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!