Polo 1.6 16V Tossablauw

Hallo,
Ik was informatie aan het zoeken om onze Polo te verlagen, en voor andere velgen. Toen kwam ik op deze site/forum. Ik dacht ik zal me eens aanmelden.

Wij zijn Denise & Jeroen, 21 en 26 jaar. En wonen in Waalwijk.
We hebben een :
- VW Lupo 3L TDI,
- VW Polo 1.9 TDI
- VW Golf Highline 2.0 gehad.

En we hebben sinds vorige week 29-05-2010 een VW Polo 9N.

Motor : 1.6 16V 105 PK
Kleur : Tossablauw
Enz. : Trekhaak, 5 deurs, Xenon

Dit is hem : Big Grin
[resize=600:3f11b0y5]http://94.100.114.166/970250001-970300000/970251101-970251200/970251188_5_YfAv.jpeg[/resize:3f11b0y5]

[resize=600:3f11b0y5]http://94.100.118.204/974100001-974150000/974109001-974109100/974109067_5_w44Z.jpeg[/resize:3f11b0y5]

We willen nog veranderen :
Chromen Grill,
Verlagen,
Andere Velgen,
Andere Achterlichten.

Heeft er iemand suggesties voor verlagen ??
Een schroefset, of verlagingsveren ??

En welke velgenmaat het beste kan pakken 16 of 17" ??

XX Denise
 
Welkom op ons forum ;)

Bij verlagen is het van belang dat je weet wat je wilt. Wil je de polo bijvoorbeeld maar iets naar beneden dan kan je best voor veren gaan wil je echter veel lager dan is een schroefset ideaal maar ook meteen een stuk duurder.

Bij velgen hoor ik de meeste zeggen dat wanneer je veel kilometers maakt 16inch je meer comfort zal bieden, maar ik moet zelf zeggen dat mijn 17inch mij ook nog genoeg comfort bieden en daarbij oogt het naar mijn mening met veel verlagen ook beter.

Verder zag ik nog op een chrome grill op je verlanglijstje staan, dit is de sportline grill ( wanneer je een orginele wilt ) en is het best te vinden op ebay.de
 
Bedankt voor de info. !!
En... wij wonen in een nieuwbouwhuis en de oprit zijn ze nu aan het bestraten.

Ik denk dat we tohh voor verlagings veren gaan.
Want hij hoeft niet zo heel laag aan de grond te liggen,
en voor de velgen denk ik 17" ik vind wel hoe groter hoe mooier.
 
DeniseJeroen zei:
Bedankt voor de info. !!
En... wij wonen in een nieuwbouwhuis en de oprit zijn ze nu aan het bestraten.

Ik denk dat we tohh voor verlagings veren gaan.
Want hij hoeft niet zo heel laag aan de grond te liggen,
en voor de velgen denk ik 17" ik vind wel hoe groter hoe mooier.
Haha ik maakte maar een geintje hoor ;) kwa oprit bestrating.
Ikzelf heb ook 17'' en verlagingsveren.. voor fotos, zie me topic :!:
 
Nou, als eerste welkom en ten tweede bij jullie in waalwijk woont iemand genaamd Roel die handelt in orginele vw spullen en alles via marktplaats misschien heeft hij nog wel zon grille voor jullie liggen?
 
@ polo bas : Bedankt voor de info !!

@ starsky : ja heb al zitten kijken, rs6 of rs4 heb ook nog een paar andere gezien. En ik denk dat het 17" word idd.

@ W polo : Ja ik vind het echt een gaaf kleurtje, toch iemand anders die ook dezelfde kleur heeft. Want je ziet ze niet vaak.

Weet iemand anders mischien nog mooie 17" velgen ??

XX Denise
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!