Polo 1.2TSI 90PK?

He allen hier Big Grin

Gister mijn Polo 1.2 TSI 90 pk opgehaald, echt wat een heerlijk ding is het. Heel rustig en maakt weinig herrie is echt een heerlijk rustige motor, klinkt niet zo opgefokt.

Ik vind hem zelf ook lekker pittig rijden, ik was een nieuwe Ibiza gewend...die ingeruild....maar wat ben ik blij met de keuze voor deze auto zeg.

De zwart wit radio en de airco display zien er ook geweldig uit in het zwart wit.

Conclusie : TOP
 
Dat is mooi om te horen, Erik!
Ik heb gisteren mijn 90pk tsi besteld, levering ergens in februari.
Goed om te horen dat ie lekker rustig is.
Ik heb alleen maar proefgereden in een 105pk 6-bak. Dus deze 90 pk op de gok gekocht.

Bij de dealer hadden ze nog geen info over zwart/witte radio's en displays.
Maar als jij 'm er in hebt zitten, dan zal ik het ook wel krijgen.

Ik heb een 4-deurs highline in de kleur toffee brown gekozen.
Op zich al heel compleet, maar ik kon het niet laten om mezelf toch nog wat te verwennen met een paar kleine extra's:
dagrijverlichting in de bumper
licht & zicht pakketje
multifunctioneel stuur
executive pakket (dus de RCD310 met multimediabox)

Zo, en nu begint het wachten......
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!