polo 1.2 tsi highline

IMG-20190318-WA0002[4522].jpg IMG-20190318-WA0001[4523].jpg IMG-20190318-WA0002[4522].jpg Hallo iedereen.

Zoals jullie weten heb ik mijn oude polo 1.2 easyline ingeruild voor een andere. Rede verkoop was dat ik er geen goed gevoel bij had. En hij was een beetje saai uitgevoerd.
Dus is het een polo 1.2 tsi geworden bj 12-2015 44000km . Omdat deze auto uit belgie komt was het een comfortline business model , Hier in nederland krijg je type highline uitvoering volgens rdw.
Auto ziet er mooi uit , van binnen en buiten. en rijd lekker , een goed gevoel.
Auto gekocht bij een bovag en rdw erkend automobiel bedrijf zonder garantie , Stom ? tja garantie is extra 750 euro. voor 6 maanden. En die zijn zo om.
Gister is de auto bij mijn monteur geweest voor inspectie en olie / filter en luchtfilter wissel.
Tijdens de aankoop had ik gevraagd over schade verleden. Deze man zei dat ie schade vrij was , dat ie hem zo gekocht had. En dat het een best karretje was.
Op de brug bij mijn monteur bleek wel wat anders. De oude eigenaar is waarschijnlijk tegen een paaltje gereden en vervolgens over het paaltje heen gereden., Dat kon je aan de onderkant goed zien. Ik moet wel zeggen dat alles perfect gemaakt is en je ziet er bijna niks van , Het is dat ik het nu weet. Bumpers ed zijn opnieuw gespoten ook mooi.
Op zich heb ik er geen bezwaar op , Omdat alles goed gemaakt is , Vind alleen jammer dat de verkoper deed of er niks was gebeurt, Had ie auto toch wel gekocht. Btw ga hem daar zeker nog over hebben.
Oke de auto stond op de brug , En verder was de onderkant goed , Nergens spoortjes van lekkage en olie sporen.
inmiddels al wat km gereden en conclusie is . GOED GEVOEL. zuinig en rijd lekker.
even wat foto,s Bekijk bijlage 27512 IMG-20190318-WA0001[4523].jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: dov en kawazxr
Mooie wagen!
Begrijp dat je nog contact gaat opnemen met de verkopen over de eerder opgelopen schade. Anders misschien ook informeren bij bovag of dit wel juist is?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Hallo

Vandaag even bij de buren geweest, ( belgie )
Ik heb een auto gekocht , Het was een import uit belgie . op de km stand stond 44000 km. Dat is aannemelijk voor een auto van 3 jaar oud.
Tijdens mijn olie service beurt stond de auto op de brug , En zagen we dat de voor schijven op het oog meer als 44000 km versleten was.
Monteur dacht aan ca 90.000 km . ( ziet ie aan het slijt proces van de schijven ).
Dus dacht weer , Heb ik weer koop een auto met meer km dan op de teller. Bij de RDW was de uitslag geen oordeel.
Om te controleren voor de juiste km , Moest ik maar naar een keurings station in belgie , Om een Car Pass aan tevragen.
Dus werd het vandaag een ritje belgie , Ca 100 km heen en weer terug 100 km .
Ter plekke werd vin nr en km stand gecontroleerd . en na 5 min kreeg ik het teller rapport .
Oke dat zag er goed uit . Km standen klopten , , Het zag er goed uit.. Wederom een goed gevoel.
Dus tevreden weer naar huis.
Wat ook opviel was het verbruik nl 4.9/ 100km . ( op de boord computer ) Zozo dat ben ik niet meer gewend .

Ps Als rede denk ik dat de schijven wat afgesleten was is dat de auto in de buurt van Namen komt , dus berg weggetjes , Wat de levens duur van de rem en blokken niet ten goedde komt.

gr dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!