Polo 1.2 tdi met een heel raar verhaal

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen. Mijn naam is Sadettin en ik rij een polo 1.2 tdi slowmotion uit 2012 en woon in Arnhem.
Nu heb ik gelijk een vraag voor de kenners, want ik weet me echt geen raad meer. Na de bekende egr storing, is de egr afgedopt en weggeschreven. Hierna begon alle ellende. De auto begon in te houden, reageerde niet op gas en sloef vanzelf af. Geen foutmeldingen in het systeem. De originele software weer er op gezet en de EGR weer zichtbaar gemaakt, het probleem werd erger.
Hierna de brandstoffilters en de brandstofpomp vervangen, helaas zonder oplossing. Na lang zoeken bleek dat wanneer de MAP sensor aangesloten is, de auto af slaat, niet op het gas reageert. Trekken we de stekker van de map sensor er uit, loopt de auto gewoon perfect zonder klachten (wel foutmelding van de sensor)
Beide map sensoren vervangen, geen verschil.
De garagist heeft het ook opgegeven. Herkent iemand dit of weet hij/zij hier raad mee?
Een video uploaden lukt helaas niet.
Alvast dank!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2tdi 
Voor een video uploaden kan je gebruik maken van YouTube en een linkje.
Voor je probleem... Sorry ik kan je daar niet zo goed mee helpen. Zelf niet zoveel know how van diesels. Gelukkig zijn er mensen op dit forum die er wel kaas van gegeten hebben, en die kunnen je vast en zeker helpen ;) .
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!