DennisGaas
Nieuw lid
Beste leden,
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar tuning voor onze Bluemotion's (we hebben er 2) maar ik moet onze baas overtuigen
Probleem is dat hij geen enkel risico wil lopen dat de fabrieksgarantie vervalt op het moment dat de polo's worden gechipt. Dit snap ik natuurlijk maar dan kom je meteen uit bij ABT tuning. Ik kan echter nergens vinden wat dat kost, of ze het überhaupt doen en wat dan de prestaties van de auto worden. Wel vind ik van alles over tuning bij bijvoorbeeld Ventura tuning en vele anderen. Bij Ventura stoppen ze een extern kastje onder de motorkap welke te verwijderen is, mocht het nodig zijn, maar het lijkt mij dat VW alsnog kan zien dat er tuning is toegepast, ook al is het kastje verwijderd. Kan dat? Wat is wijsheid? Ik kom er niet uit maar weet wel dat het optrekken met deze polo's af en toe een drama kan zijn en daar willen we heel graag vanaf.. Heeft iemand goed advies? Alvast erg bedankt!
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar tuning voor onze Bluemotion's (we hebben er 2) maar ik moet onze baas overtuigen