Poll van de week 6: Hoeveel geld heb je aan je Polo uitgegeven?

Poll van de week 6: Hoeveel geld heb je aan je Polo uitgegeven?


  • Totaal aantal stemmers
    39
  • Opiniepeiling gesloten .
Rekenen jullie dan ook de verkoop van de originele onderdelen? Bij mij bijvoorbeeld;

* 17 Audi A1 velgen € 700,- min verkoop originele 15" Groenland velgen € 500,- is € 200,- aan velgen uitgegeven,
* GTI achterbumper € 175,- min verkoop originele achterbumper € 135,- is € 40,- voor een GTI achterbumper.

Als we zo rekenen kom ik op een laag bedrag uit.....
 
Heb hem pas twee (en halve) maand dus valt voor nu nog mee, zit tussen de 500 - 1000. Gelukkig tweede set (zomer)velgen erbij gekregen dus daar hoef ik geen geld in te stoppen.
Komt mede omdat ik meteen een grote beurt en nieuwe remmen erop heb laten zetten. Optisch is het enkel dak zwart laten wrappen en alle, maar dan ook alle, verlichting vervangen door xenon/led.

Geloof mij, je krijgt niks voor niks !!
misschien korting maar niet gratis
 
Ja ik weet het eigenlijk niet precies en dat wil ik graag ook zo houden.

Schrik me denk ik ook een ongeluk als ik alles ga optellen bij elkaar.

Maar idd echt veel mensen hier al met heele hoge bedragen. En de economie trekt niet aan hoor je steeds .......:lol:
 
Die prijzen in de poll kunnen wel wat hoger, met een setje velgen ben je al aardig opweg naar de max. Big Grin

Geen polo maar toch wel een beetje;

JD Chip
Eibach veren. (en weer verkocht en een schroefset gekocht)
Schroefset (2e hands gekocht, en ook weer verkocht Stick Out Tongue )
nog een keer Eibach veren. Big Grin
Custom catback uitlaat.
Luchtinlaat.
Spoilertje
Andere 18" velgen + banden. (orginele verkocht)
Wintervelgen+banden.
Nog een keer andere 17" velgen. (de 18" weer verkocht)
En nog wat random zooi.

Kom ook wel een eind, hehe
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!