Poll van de week 6: Hoeveel geld heb je aan je Polo uitgegeven?

Poll van de week 6: Hoeveel geld heb je aan je Polo uitgegeven?


  • Totaal aantal stemmers
    39
  • Opiniepeiling gesloten .

Xander

Voormalig teamlid
2,451
0
36
Poll van de week 6: Hoeveel geld heb je tot nu toe aan je Polo uitgegeven?

Dit idee is door [MENTION=2128]BlackPoloBM[/MENTION]; voorgelegd en ik vond het eigenlijk wel een hele leuke! Zelf heb ik veel geld in mijn ex-Polo gestopt en ik weet dat anderen dit ook zeker gedaan zullen hebben en nog steeds doen! Ik ben benieuwd wat de gemiddelde mypolo'er uitgeeft :) Het gaat dus om opties, accessoires, velgen, radio/audio maar niet om verbruiksmiddelen als banden of benzine ;).

Mocht er een antwoord ontbreken, vermeld het dan gerust en dan zet ik deze er alsnog tussen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de Greenhornet (Polo Blue Motion 1,2 tdi) rond de 4000,-
In de Bluemonster (Polo Blue GT) denk dat hier meer in gepomt word zullen veel updates komen de genoeg kosten.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Heb hem pas twee (en halve) maand dus valt voor nu nog mee, zit tussen de 500 - 1000. Gelukkig tweede set (zomer)velgen erbij gekregen dus daar hoef ik geen geld in te stoppen.
Komt mede omdat ik meteen een grote beurt en nieuwe remmen erop heb laten zetten. Optisch is het enkel dak zwart laten wrappen en alle, maar dan ook alle, verlichting vervangen door xenon/led.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
goh als dan even snel moet beginnen te tellen..

Xenon en alles in led: 300 euro
Daarna OEM xenon: 750 euro
Verlaging: 710 euro.
17 inch zomerset: 1100 euro
17 inch winterset: 1050 euro
Chiptuning stage 2: 960 euro
mattensetjes (winter x zomer): 100 euro
poetsproducten ongeveer ook een 250 euro of meer
en dan denk ik dat ik nog een paar dingetjes vergeten ben..
totaal dus een schamele 5 220 euro, werkelijk dus nog een pak meer met de dingen die ik vergeten ben. Niet slecht voor een 20 jarige student. :) ;)

Ben nu wel op het punt gekomen dat ik begin te twijfelen. ofwel nog de Polo afmaken zoals ik hem volledig wil en ja hoor dat gaat nog aardig wat duiten kosten ofwel gewoon stoppen nu en lekker sparen voor de opvolger.. :eek:

enerzijds zie ik een Polo GTI, R WRC of andere wel zitten (maw iets kleins, speels en niet overdreven te duur).
ik zou dan gewoon lekker kunnen doordoen aan de polo en gewoon alle stukken overnemen.
Maar de andere kant van de medaille zegt dan weer dat het een VW is. dus gewoon goede prijs kwaliteit en niet iets exclusiefs.
Ik wil toch dat de volgende een rijders auto gaat worden waar ik veel plezier aan kan beleven als daily en fun auto.. :)
 
Euhh 100 euro ook goed?

Gelukkig telt onderhoud niet mee... haha

enerzijds zie ik een Polo GTI, R WRC of andere wel zitten (maw iets kleins, speels en niet overdreven te duur).
ik zou dan gewoon lekker kunnen doordoen aan de polo en gewoon alle stukken overnemen.
you_guys_see_what_i_did_there__meme_face_by_tigereagle-d59wwy9.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Qua accessoires zit ik op exact € 606.68. (handige tool dat Spritmonitor.de)
Qua reparaties zit ik daar vet boven.
Qua onderhoud vet onder.

Gezien de financiën zal er ook weinig meer aan gebeuren dan de spullen die ik nu heb in (laten) bouwen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!