Poll: MyPolo poets clinic bij Carclean.com

Kom je ook? (let op: wij rekenen écht op je komst!!)


  • Totaal aantal stemmers
    6

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Beste leden,

In samenwerking met Carclean.com willen wij voor een groepje leden (maximaal 20) op hun locatie een poets-clinic gaan organiseren, de datum kan ik nog niet bepalen, we hebben eerst minimaal 15 aanmeldingen nodig. De verwachte kosten zijn €35,- p.p. inclusief verzorgde lunch en op de dag van de clinic kun je producten kopen met 10% korting.

Nu wil ik graag weten;

- Is er interesse (genoeg) voor deze clinic? (indien ja, willen wij vooraf een bedrag betaald hebben om zeker te weten dat iedereen komt)
- Welke werkzaamheden zou je behandeld willen zien?

Zodra ik e.e.a. samengevat heb zal ik contact opnemen met Carclean.com

Namens MyPolo.nl en Carclean.com willen we jullie van harte uitnodigen voor een leuke leerzame dag die van 9.00 tot 16.00 zal duren.

Adres:
Huygensstraat 35
2652 XK Berkel en Rodenrijs
 
Laatst bewerkt:
Adres even in het begin topic gezet, de dag (en datum) is in overleg met CarClean.com weet niet of zondag voor hun überhaupt een optie is maar weekend geniet wel mijn voorkeur (ik kan zelf op zaterdag helaas niet)

Als er minimaal 15 aanmeldingen zijn wil ik dat pas gaan overleggen met ze!

Jammer is mij te ver rijden, iedereen die heen gaat veel plezier...
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
Jammer dat je helemaal naar Berkel en Rodenrijs moet rijden. Voor mij is dit helaas ook te ver.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!