Poging 2..Mypolo toertocht

Beste leden,

Aangezien de mypolo toertocht niet is doorgegaan..
Wil ik het toch weer gaan proberen om een nieuwe datum te prikken.
Waarom? Omdat ik denk & vind dat het super evenement is.

Zie het als een soort van Miles of Mystery.. maar dan in ons klein kikkerlandje.

Nu is de vraag wanneer zullen we de toertocht gaan doen?
En willen jullie er nog dingen aan toevoegen?

De tocht begint op een centraal punt in Nederland.
- Je krijgt de route;
- Je krijgt vragen die op de route hangen over bepaalde dingen;
- De antwoorden schrijf je op en lever je aan het eind in;
- Stops zijn er onderweg voor foto's en iets te eten en drinken.
- Uiteindelijk word de winnaar bekend gemaakt.

Dus het is niet alleen maar in je auto zitten en rijden....

Erg benieuwd na wat jullie denken/vinden!

Groeten, Robert-Jan
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik ben nog steeds van de partij. Hoop niet dat dit weer wordt afgelast door meetings, want dan ben ik er wel klaar mee. :? Maargoed, het klinkt in ieder geval super.

Welke maanden zijn het handigst? Zoals eerder voorgesteld in het andere topic lijkt mij het handig om het buiten het "meeting seizoen" te plannen.
Wat daar wel jammer aan is, is dat het dan waarschijnlijk minder mooi weer zal zijn... :cry:
 
Wat vinden jullie ervan als we €5,- per auto vragen voor het meedoen aan deze tocht?
Wat gaan we er dan mee doen vraag je je natuurlijk af... Bijvoorbeeld een Beker voor de winnaar, Printen van route, en wat andere kosten.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Wat vinden jullie ervan als we €5,- per auto vragen voor het meedoen aan deze tocht?
Wat gaan we er dan mee doen vraag je je natuurlijk af... Bijvoorbeeld een Beker voor de winnaar, Printen van route, en wat andere kosten.

Zorgt ook weer voor wat extra toezegging dat mensen ook echt komen, lijkt me ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Wat vinden jullie ervan als we €5,- per auto vragen voor het meedoen aan deze tocht?
Wat gaan we er dan mee doen vraag je je natuurlijk af... Bijvoorbeeld een Beker voor de winnaar, Printen van route, en wat andere kosten.

Voor de bonussen van de top van de organisatie ofc :lol:

Nee maar serieus, lijkt mij wel een goed idee. Dan kunnen we ook ergens iets reserveren om te eten e.d.
 
Voor de bonussen van de top van de organisatie ofc :lol:

Nee maar serieus, lijkt mij wel een goed idee. Dan kunnen we ook ergens iets reserveren om te eten e.d.

In de tocht zijn stop plaatsen waar je van je eigen drinken kan genieten, maar ook hebben we in de tocht een stop bij een restaurant :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!