Poetsmiddelen, in de wax zetten.

Hoi ieder, ben ik weer,
Nou, ik lekker poetsen met de Commondant 5 poetsmiddel, blijkt dat de spul uit jaren 90 is.....;), klopt ook. Hahaha. Maar goed, ik ben nooit een echte poetser geweest, maar ik vind mijn Polotje wel erg leuk. Graag jullie tips met poetsmiddelen enz, om hem te laten blingen als nieuw. Hij is krasvrij, hier en daar beetje dof.....
 
Volkwagen  Cross Polo 2010 6R1,6C1  1.4 
Het is al een ouder topic maar misschien kun je hier iets vinden:
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Diverse stappenplannen te vinden op bv
waxworldforum.nl
carclean.nl

Met waxen haal je geen krassen weg.
Kleien en polijsten
Kleien voor verwijderen van contaminaties voor het polijsten
Polijsten in diverse stappen kan een lak goed doen. Swirls (spinnenwebben in het zonlicht te zien)

Waxen als laatste.

Daarna is goed wassen zoals in de link hierboven beschreven nodig om krasjes te voorkomen.

Met de kleur die jij hebt, ik verwacht LA7W (reflex zilver metallic), zie je swirls niet snel.

Succes en benieuwd naar 't resultaat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!