Poetshulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mijn auto naast het reguliere wassen en snelwaxe, voorzien van: of een WAXOYL behandeling of zelf goed leren poetsen (met machine, deze schaf ik dan nog aan!)

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Ik kan eventueel gewoon diegene zijn kant op komen hoor!

Alle tips zijn welkom.

Thanks
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Inderdaad, goed inlezen op het carclean forum (wel een enorme opgave hoor). Je kunt carclean altijd om advies vragen dmv een mailtje, ze hebben er echt verstand van. Voor machinaal zou ik dan voor een DAP500 of een DAP900 kijken. Ikzelf heb inmiddels een DAP900 gekocht bij carclean, nou nog wachten op een paar dagen mooi weer en dan ga ik voor de eerste keer met de DAP aan de slag. :mrgreen:
 
Ik heb er toen ook een DAP-500 gekocht, zo'n hele set. Gelijk een instructie op me eigen auto gekregen toen hoe ik alles het beste kon gebruiken. Top service dus !
 
Waxoyl zou ik zeker niet doen! Heb dat een keer laten doen, maar is echt weggegooid geld geweest. Heb daarna van diverse cleaners gehoord dat Waxoyl ook "gebakken lucht" is.
Daarna met de vorige auto begonnen met ProTech, mede NAVO de eerder genoemde cleaners en onderzoek van de ANWB. En dat is zo goed bevallen, dat ik dat ook weer op mijn GTI heb laten zetten. Echt een aanrader, vind ik Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik poets mijn auto,s nooit,maar krijg wel altijd complimenten dat ik mijn auto mooi gepoetst heb.
Ik keer per jaar turtle wax(een blanke instantie op(waarschijnlijk siliconen).
Wasstraat zelden of liever nooit,inschuimen dmv de hogedruikspuit,droegmaken met een vezeldoek.
Zonodig vliegroest,vlekken krasjes poets ik alleen waar nodig.
Auto staat wel onde een glazen carport.
Toevallig vandaag de polo uit 2001 verkocht met uiteraard de complimenten hoe mooi deze nog is.
 
Hallo poetsers,

Waxlaag aanbrengen is echter de laatste en makkelijkste stap.
auto wassen, kleien, polijsten en dan pas waslaagie eroverheen.

Ik heb diamond brite erop gedaan, wel superglad als je erover heen wrijft. Mij bevalt het wel goed.
Volgens de "autowaxers" bestaan er ook goede sealants die deze effect hebben. zoals de chemical guys sealants of meguiars.

En na het waxen, steeds goed bijhouden met een quick detailer dan blijft je bakkie mooi glanzen.

Success
 
Hallo poetsers,

Waxlaag aanbrengen is echter de laatste en makkelijkste stap.
auto wassen, kleien, polijsten en dan pas waslaagie eroverheen.

Ik heb diamond brite erop gedaan, wel superglad als je erover heen wrijft. Mij bevalt het wel goed.
Volgens de "autowaxers" bestaan er ook goede sealants die deze effect hebben. zoals de chemical guys sealants of meguiars.

En na het waxen, steeds goed bijhouden met een quick detailer dan blijft je bakkie mooi glanzen.

Success

Kan ik niet eens een demo'tje krijgen?! ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Meguiars is echt het beste en prima zelf te doen. Tis alleen ff een uitgave.
Anders naar Loogman in Rotterdam. Hier in mijn omgeving zitten ze in Aalsmeer en die zijn werelds in poetsen.
 
Poorboys & Dodo Juice ftw! Ik heb altijd veel Meguiars gehad omdat dit overal verkocht wordt / veel reclame maakt en je er veel over hoort.

Maar Poorboys / Dodo hebben toch echt wel veel betere producten in hun assortiment!
 
Ik was normaal gesproken met turtle autowax maar wil poorboys nu gaan proberen vanwege de goede ervaringen.
Dit is een flinke lijst aan wasproducten alleen ik zie nu eigenlijk door het bos de bomen niet meer.
Ben dus opzoek naar een vervanger voor mijn turtle was, welke uit deze lijst is de beste vervanger naar jullie mening?
Ik heb een polo 9n3, kleurcode A7R -> niet zilvergrijs maar net een tintje donkerder zeg maar.

Welk(e) product(en) zou ik nemen i.c.m. quickdetailer?
Poorboys World productoverzicht : Carclean.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!