Poetsen

Iemand die weet wie professioneel poetsbeurt auto kan doen in Zuid holland? Ik ben woonachtig in Delft. Met poetsbeurt bedoel ik dan wasbeurt, foaming, waxen, etc etc tegen prima prijsje Stick Out Tongue

Het hoeft niet persee een bedrijf zijn maar bij iemand op z'n oprit is ook prima haha

Alvast thnx!! :mrgreen:

PS: https://drewsmotion.nl/ lijkt me echt gaaf om keertje langs te komen hier! Maarja 2 uur rijden :rolleyes:

hahah @kawazxr heeft het ook gedaan :tonguewink:
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie en kawazxr
De rit van 2 uur meer dan waard genoeg kennis/kunde en werkt met top materiaal.
Je herkend echt je eigen auto niet meer en inderdaad alles is zelf te doen maar echt
niet met dit als eindresultaat voor ons als hobby detailers, verder ga ik er niet op in ;).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Maxxie
Je kan inderdaad best alles zelf doen. Ga je het goed doen moet je ook goed voorbereiden, wassen, kleien, ijzer en teer verwijderen, polijsten (als je coatings gaat aanbrengen zeker de moeite om verder te gaan dan 1-stap correctie). Heb ik ook allemaal zelf gedaan, maar ik was zo 24 werk uur verder voordat het helemaal perfect was. Dan weet je meteen waarom het zoveel geld kost om het door iemand anders te laten doen, kwaliteit=tijd=geld.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Dat ligt aan de definitie van jouw swirls, kleine krasjes en poetsen Stick Out Tongue Swirls moet altijd kunnen, kleine krasjes indien ze niet te diep zijn. Bijv. nat maken, als ze 'verdwijnen' moet het normaliter kunnen (of zolang je niet met je nagel erin kan blijven hangen/haken).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Davey
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!