Podofo 8" android radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

JayS

Bekend lid
Spritmonitor.de
356
221
82
Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn autoradio aan. Het betreft een Podofo 8 inch radio met Android 8.1. Het beschikt over FM/AM, bluetooth muziek/telefoneren, navigatie, 2 usb poorten, ingangen voor versterkers en andere audio randapparatuur en achteruitrijcamera.

Het mooie aan een android radio is dat je er eigenlijk alles mee kan. Je kan custom launchers installeren zodat het startscherm er anders uit ziet, zelf heb ik AGAMA Launcher. Ook kan je een app installeren waarmee je met dit goedkope toestel zelfs Android Auto kan gebruiken.

Wordt geleverd met alle aansluitingen, hij is klaargemaakt om plug and play te zijn voor Polo's, geen gedonder met kabels. Dit heb ik al gedaan :mrgreen:

Vraagprijs €70
 

Bijlagen

  • 20200516_180136.jpg
    20200516_180136.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 60
  • 20200516_180147.jpg
    20200516_180147.jpg
    807.2 KB · Weergaven: 59
  • 20200516_180158.jpg
    20200516_180158.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 55
  • 20200516_180206.jpg
    20200516_180206.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Eventueel interesse!:)
Het enige wat me telkens tegenhoud om een andere radio te kopen, is dat ik dan de bass niet meer in kan stellen. Ik heb nu een radio met 'super bass' modus en dat wil ik eigenlijk niet kwijt, want zonder die bass klinkt de muziek redelijk vlak.
Kan ik de bass op deze radio ook zelf instellen of niet?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Eventueel interesse!:)
Het enige wat me telkens tegenhoud om een andere radio te kopen, is dat ik dan de bass niet meer in kan stellen. Ik heb nu een radio met 'super bass' modus en dat wil ik eigenlijk niet kwijt, want zonder die bass klinkt de muziek redelijk vlak.
Kan ik de bass op deze radio ook zelf instellen of niet?

Op deze radio zit een equalizer die je in kan stellen. Highs mid low en bass, ook zit er een optie op om op verschillende frequenties te equalizen. En er is nog een optie om je subwoofer aan te sturen. Heb hier niet veel verstand van, maar hij kan het wel
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!