po_low's 9N3. oem inside

Re: po_low's 9N3. rimz 4 sale

dio zei:
polow zei:
Maik zei:
Heel dik idd, ben benieuwd hoe de bandjes erom staan!

ik denk gespannen :mrgreen: :mrgreen:
ik denk plat!

dan doen we er wa meer lucht in e.

bij deze ook nog es vermelden dat de lemans replica nog te koop zijn

850€ me banden

650€ zonder banden.

en tevens nu dak ier wa aant uppen ben gisteren een japanese achterbumper besteld bij vw.

hopelijk volgende week geleverd.
 
Re: po_low's 9N3. rimz 4 sale

hele dikke polo! De le mansjes met meegespoten hart staan hem erg goed! Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.
Zo te zien (WIT!) moet je elke dag poetsenStick Out Tongue
 
Re: po_low's 9N3. rimz 4 sale

FazielK zei:
hele dikke polo! De le mansjes met meegespoten hart staan hem erg goed! Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.
Zo te zien (WIT!) moet je elke dag poetsenStick Out Tongue

elke dag nu ook weer niet :mrgreen:

meestal de vrijdag avond keer me de spons erover en de zondag op de meeting nog keer me detailer en water.

en idd de parabolen komen in de plaats van..

normaal binnen 3 weekn komen ze eronder tesamen me al de andere update's
 
Re: po_low's 9N3. rimz 4 sale

ziezo.

achterbumper besteld en 5 dagen later al geleverd.
2qnsi03-1.jpg


nu is de voor en achterbumper binnen om te spuiten en worden normaal morgen de banden getrokken op de parabolen.


dus hopelijk volgende week zaterdag alles gaan monteren en zondag weer cruisen ermee

grtz
 
Re: po_low's 9N3. rimz 4 sale

Maik zei:
Ziet er zonder dat ie gespoten is al erg dik uit !! Dat voordeel hebben jullie dan in belgie met die kleine nummer platen, dan kan je zo'n bumper kopen. Hier moeten we die grote houden :(

maar jullie voordeel is dan dat die grote nrplaat uitsparing al goed gevuld is :mrgreen: :mrgreen:
 
Johan zei:
haha ik zou het liefst ook van die amerikaanse platen hebben, maar dan wel 2x die kleine versie die altijd voorop die auto's zitten.. helaas is dat niet toegestaan :(

kdenk dak kik een amerikaanse plaat ga kopen en deze hangen op de meets.

nog eerst eentje vinden ook.

grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!