PlayStation

Voorheen de Xbox360, sinds ruim een jaar overgestapt naar de PC. Vandaar ook mijn nickname hier, die is afkomstig van Xbox Live (en Steam en Origin).

Meest gespeelde genre's:
- RPG (Mass Effect 1/2/3, The Witcher 1/2, The Elder Scrolls 4/5 om een paar te noemen)
- race games (Forza 2/3)
- actie (Batman:Arksylum, Alan Wake, Maffia 2, Assassin's Creed 1/2/2BH/2RE om een paar te noemen)

En natuurlijk mogen Half-Life 2 met alle uitbreidingen en Portal 1&2 niet ongenoemd blijven.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Haha klopt, viel me ook al op. Zelf alleen nog steeds bij Forza 3, volgens mij is 4 niet heel veel anders. Het is iig een leuke game met veel races en autos. Vooral het zelf upgraden van autos spreekt me wel aan.
 
Gewoon met controller, maar controller en controls op PS3 zijn naar mijn idee lang niet zo fijn als op xbox waar je met triggers gaf geeft. (kan op ps3 ook maar dan schieten je vingers regelmatig van die triggers af >< )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!