plastic dip

Ja, mijn Detroits zitten in de Plasticdip!

Machtig spul, hogedrukspuit erop gehad, gewassen, geeft geen krimp. Ik trek het binnenkort er weer vanaf, je velgen zijn als nieuw na de winter!

Je hebt ze in allerlei kleuren, ik heb clear op mijn velgen zitten maar het is misschien ook leuk voor de winter je velgen een andere kleur te geven! :mrgreen:

Wat het doet op lakdelen weet ik niet!

Edit: Kan dus prima!

http://www.youtube.com/watch?v=m5H69eMj ... re=related


Leuk om te kijken hoe een kleur staat op bepaalde onderdelen. Kost geen drol ( nog geen 10'tje voor een bus ) en je trekt het er zo weer vanaf!
 
Uiteraard, dit spul kwam al een anderhalf jaar geleden op mijn pad. Alleen ...

1. Rotzooi (slecht voor de luchtwegen) aangezien het rubber in vloeibare vorm is.
2. Je moet meerdere lagen spuiten om het later van het object af te kunnen halen.
3. Hoe weet jij als je dit spul begint te spuiten het er echt van af gaat? Zo een
lange filmpje staat niet op youtube Stick Out Tongue
4. Je bent veel beperkter in kleuren, als dat je gaat spuiten c.q wrappen niet.
5. Houd je van matten kleuren en wil je dit lekkere spul in je longen krijgen is dit
een aanrader! hahaha :mrgreen: Ik wou de rand van mn velg zwart plasti
dippen maar wrappen gaf toch het netste en snelste/ beste resultaat voor mij.

Hier heb je mijn bevestiging Soedje (PEACE)!


@ Vissa maak een filmpje wanneer deze van je detroits gaat verwijderen en plaats het op youtube, zodat je mede mypolo collega dit ook ken zien. Stick Out Tongue
 
Lol je doet iets omdat je het mooi vindt! Ik zeg toch ook niet tegen al die mensen met zo een klein renaultje met 2 strepen over de motorkap doorgetrokken naar achteren dat ze het weg moeten halen omdat het geen Viper is??

Of de mensen met een gti grill op hun bluemotion...... :geek: :ugeek:

Bassie ben je nou echt een jaartje ouder geworden! :mrgreen: :mrgreen: ;)
 
Ik heb niet gezegd dat je rood moet doen gheheh, denk maar gerust na over hetgeen wat je wilt.

Zoals ik em voor je had gephotoshopped zag er perfect uit met dat gele en gele accenten.

Nu moet zal je toch echter zelf een beslissing moeten gaan nemen :mrgreen: kijk niet naar men maar kijk wat je mooi vindt en je komt eruit, de rest gaat zo mee of nou extreem of minimalistisch, maak gebruik van de fantasie die je had toen je een jaartje jonger was haha,

Amen! :mrgreen:
 
dus het beste is toch wrappen? Hoe zit dat dan als je nu bv rechte strepen willt in je interieur of dergelijke? Moet je deze dan eerst snijden en dan gwn erop plakken en met de föhn er eens over? Zou mijn interieur wat leven willen inblazen...
of is dat dan toch makkelijker met plasti dip?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!