Pioneer subwoofer + usb

Hoi Allen,

Ik ben sinds kort in een bezit van een vw polo 1.4 trendline bouwjaar 2010. Aangezien ik de bas in me auto mis, ben ik opzoek naar een subwoofer dat klein en compact is. Ik kwam uit op de Pioneer TS-WX610A dat in de reservewiel past. Heeft iemand daar ervaring mee?
En daarnaast wil ik graag een usb aansluiting laten inbouwen. Heeft iemand daar ook enige ervaring mee en wie weet wat de kosten zijn?

Alvast bedankt
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
Ik heb zelf ook zo'n woofertje en het is leuk als ondersteuning maar verwacht er niet te veel van,
Het is namerlijk maar een 10 cm speakertje met een goeie klankkast dus echt "knallen" doet het ook weer niet. :)
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
Je zal zo en zo een andere radio moeten hebben.
De standaart radio heeft geen bas uitgang.
En als je dan toch een andere radio er in gaat zetten dan kan je gelijk een radio kopen met een standaart usb poort die zitten er tegen woordig al snel op of aan.
Dus wat jij wil zal nooit gaan lukken met een originele radio van vw.
En als je echt een goede bas wil koop dan gelijk een.
Pioneer TS-WX77A actieve subwoofer met ingebouwde 200 watt versterker
 
Ik heb zelf ook zo'n woofertje en het is leuk als ondersteuning maar verwacht er niet te veel van,
Het is namerlijk maar een 10 cm speakertje met een goeie klankkast dus echt "knallen" doet het ook weer niet. :)

Bedankt voor je reactie. Haha, nee het hoeft niet echt te knallen.

Welke radio heb je in je polo? Orignele MDI kost je zo'n 100 a 120euro (via internet) dan heb je USB en/of ipod aansluiting, afhabkelijk van welk kabeltje erbij koopt. Dacht dat de mdi enkel niet op de RCD210 past voor de rest op elke originele radio in depm polo.

Ik heb de RCD210.
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
Die subwoofer dat ts wilt is ook geen HQ woofer, met een high low kwaliteit genoeg voor dat. Als je echt contests wilt meedoen ja dan moet je idd nietmeet een high-low afkomen maar om gewoon een simpel subwoofertje op aan te sluiten maakt dat allemaal niet. Je heb voor die pioneer subwoofer zelf geen converter nodig, alles wat je nodig hebt zit bij in de doos, sub heeft ook een high input.
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
image.jpg Ik heb een foto kunnen vinden met wat je er bij hoort te hebben.
De foto is niet echt heel duidelijk maar zo weet je iets.
Heb je dit er nou niet bij vraag de verkoper om die kabels.
 
Laatst bewerkt:
image.jpg Ik heb een foto kunnen vinden met wat je er bij hoort te hebben.
De foto is niet echt heel duidelijk maar zo weet je iets.
Heb je dit er nou niet bij vraag de verkoper om die kabels.

De verkoper gaf aan dat alles erin zat. Ik heb wel de afstandsbediening erbij gehad. Maar daar heb ik op dit moment niet veel aan. Is wel altijd een risico om spullen via marktplaats te kopen. Weet jij misschien waar ik zo een kabel kan kopen? Ik heb rondgekeken maar kwam er echt niet uit. Of is het lastig om zo een aansluiting te vinden?
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
Nee ik zou niet weten waar je een losse kabel zou kunnen kopen
Het is gelukkig opgelost. De verkoper is de kabel in de auto vergeten. Hij doet het op de post. Ik ga het 1 van deze dagen laten inbouwen. Ik laat je weten wat ik ervan vind. Benieuwd. Nog bedankt voor je reactie.
 
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
Tuurlijk gaat een subwoofer icm de originele radio, gewoon een high-low converter aansluiten en klaar.
Resume , op mijn rns310 past een actieve sub? Dat maakt me redelijk blij.

Wat is jou mening over sub onder de stoelen?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!