Pioneer Sub aansluiten

Pioneer Sub aansluiten technische vraag

Hallo polo vrienden
Heeft iemand een idee

1e vraag waar je de constante stroomdraad (waarschijnlijk wordt het de accu) door het schutbord kan voeren naar de kofferbak .

2e vraag een geschakelde voeding wat is de meest makkelijke plek.

3e vraag waar kan je het beste de achterspeakers kabels op pakken weet iemand de kleurtjes van de plus speaker draad achter (gebruik de achterspeakers waarschijnlijk toch niet meer .

ivm de pioneer ts WX77A woofer aan te sluiten . Alvast bedankt groetjes Frans oja sorry het is een Polo BM b.j2010 met een rns 310
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Frans,

Ik voor voeding zou niet door het schutbord heen gaan, maar aftappen op een zekering in het kastje onder het stuur. Zo is dat bij mij ook geïnstalleerd. Als het goed is, zit er aan de dikke gele kabel al een zekeringhoudertje en aan het eind een zekering-achtig stekkertje. Die kun je zo inpluggen, als was het een normale zekering.

Kabels van achterspeakers kan ik je niet mee helpen. Maar ik zou denk ik even de radio eruit halen en direct aftappen van de Quadlock stekker achterop. Dan vanaf daar draden trekken naar achteren. Is iets meer werk, maar mocht je dan ooit een keer een radio met subwoofer-uitgang krijgen, dan hoef je niet de hele boel los te halen.

Heel veel succes gewenst!
Wildcard

20120129113524154-1.jpg
 
Je tweede vraag snap ik niet helemaal. Maar je derde vraag had ik al wel min of meer beantwoordt.

3e vraag waar kan je het beste de achterspeakers kabels op pakken weet iemand de kleurtjes van de plus speaker draad achter (gebruik de achterspeakers waarschijnlijk toch niet meer .
wildcard zei:
ik zou denk ik even de radio eruit halen en direct aftappen van de Quadlock stekker achterop. Dan vanaf daar draden trekken naar achteren.
De meeste Polos Bluemotion hebben geen speakers achterin. Er staat wel een pinout achterop de radio. Daar kun je de " achterspeakerkabels" aftappen.
0204001331b-1.jpg
 
Hallo bedankt voor je reactie ik heb in mijn auto ook achterspeakers was een extra optie dacht ik toentertijd maar omdat ik mijn voorspeakers geüpgraded heb plus versterkt vallen de achter speakers in het niet dus vandaar dacht ik de speakerskabels te gebruiken en geen achterspeakers meer. gr. Frans
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!