Voorstellen Pietro91 - Polo 6R 2013 1.2 TSI Grijs

Sinds een paar weken eigenaar van mijn eerste Polo. Het gaat om een grijze Polo uit 2013 met een 1.2 TSI 90 pk motor en ongeveer 81.000 km op de teller.
Vorige week het een en ander al gedaan zoals olie, filters en bougies.

Alhoewel ik het motortje al lekker vind rijden volgende maand een afspraak staan bij VAG Techniek om de auto naar Stage 1 te chippen.

Verder zou ik graag nog een armsteun willen aanschaffen en een automatische lichtschakelaar vind ik ook niet overbodig. Het handmatig aan en uitzetten van de lampen is toch niet ideaal.

1.JPG2.JPG3.jpg4.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Luusje
Welkom Pietro!
Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar je foto's!
Toevallig heb ik nog wel een armsteun liggen, is geen perfecte, want hij schudt een beetje heen en weer na montage als je er met je arm op leunt, maar hij deed zijn ding.
Reden dat ik hem weg doe is dat er op mijn nieuwe Polo al een armsteun zit.
Hoor het wel als je interesse hebt.

Veel plezier op het forum!
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pietro91
Alhoewel ik het motortje al lekker vind rijden volgende maand een afspraak staan bij VAG Techniek om de auto naar Stage 1 te chippen.

Verder zou ik graag nog een armsteun willen aanschaffen en een automatische lichtschakelaar vind ik ook niet overbodig. Het handmatig aan en uitzetten van de lampen is toch niet ideaal.
Mooie wagen en mooie kleur. Goed idee die chip. Die automatische lichtschakelaar is wel een dingetje. Bij mij zit echt alles in mijn polo behalve dat..zou er ook graag een in zetten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
Mooie wagen en mooie kleur. Goed idee die chip. Die automatische lichtschakelaar is wel een dingetje. Bij mij zit echt alles in mijn polo behalve dat..zou er ook graag een in zetten

Ik heb deze nu besteld. Ben benieuwd of het goed werkt. Las wel goede reviews hierover. Met bluetooth is het een en ander nog in te stellen.

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Als je vanaf fabriek trendline met H4 koplampen zonder startstop hebt moet je geen automatische lichtschakelaar monteren, want dan gaan je motor niet meer uit, heb ik gemerkt met mijne :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!