PIAA Xtreme White Plus

starsky

Voormalig Admin
7,154
1,036
326
Zaterdag heb ik een setje PIAA H7 Xtreme White plus in ontvangst mogen nemen. Omdat ik een lamp kapot had (MTEC Super White) wou ik deze lampen wel eens proberen.
Gelijk toen ik ze erin gestoken had kreeg ik al spijt, want ze waren een stuk geler van de MTEC's.

starsky-albums-piaa-picture3344-img-0548-medium.JPG



Enfin ik dacht laat de lampen in het donker maar eens hun best doen. Tot mijn verbazing komt er toch een bak licht van af zeg.

starsky-albums-piaa-picture3345-img-0551-medium.JPG


starsky-albums-piaa-picture3346-img-0552-medium.JPG


starsky-albums-piaa-picture3347-img-0553-medium.JPG


Met de mistlampen aan, zijn MTEC Super White. Het kleurverschil zie je niet zo goed, maar het is een stuk geliger dan de MTEC's.
Lampen kan je niet zo goed fotograferen.

starsky-albums-piaa-picture3348-img-0554-medium.JPG


starsky-albums-piaa-picture3349-img-0555-medium.JPG


starsky-albums-piaa-picture3350-img-0556-medium.JPG


starsky-albums-piaa-picture3351-img-0557-medium.JPG


Al met al komt er mooi veel licht af van deze lampen en qua lichtopbrengst komen ze dicht bij xenonlampen.
Maar voor de looks kan je beter de MTEC lampen kopen.

Overigens zijn de PIAA lampen aardig aan de prijs, maar een heel goed alternatief voor xenon.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!