Photoshop gevraagd!

ah, had pas later je reactie tegoei gelezen. had alleen prentjes liggen kijken omdat ze zo goed waren Big Grin
is ook n mooie die van Xander! ;)
in beste geval gwn dan eens achterwiel kopiëren en plakken op het voorste?
remmen zullen we maar even vergeten dan Stick Out Tongue
 
Bedankt Xander
Echt super, hier heb ik wat aan jongens!!

Nu kunnen we beginnen met na te denken.
1 ding is zeker... het gaat een moeilijke keus worden
Meningen mogen natuurlijk altijd

Ook nog discussiëren/ nadenken over de afmetingen (18 inch of 17 ich, breedte 8 of 7,5J en natuurlijk ET waarde)...
deze zitten in mijn hoofd:
ofwel 18x8j et 35
ofwel 17x8j et 35
deze beiden versies bestaan ook in ET 48 (dus vallen meer naar binnen).

17 bestaat ook in 7,5J en ET 35 maar daar zijn dan weer niet alle kleuren in of ben ik mis?

Adresjes/ plaatsen om te kopen mogen ook aangeboden worden.
Heb er al een deel gevonden, maar eens kijken of er nog betere zijn...
2de hand mag ook, maar heb ik al ondervonden dat het heel moeilijk is.

Zo das een hele boodschap.
nog eens heel fel bedankt aan de jongens voor hun hulp!!

Daniël.
 
Huh? dat bericht van jou snap ik niet Sidrik? Big Grin Stick Out Tongue
die met zijn zwarte gti hij verkoopt (verkocht) zijn wagen, weet niet hoe dat juist zit nu. en mss dat hij zijn velgen apart verkoopt die wat jij gebruikt voor photoshop want hij heeft momentee zijn gti velgen eronder liggen in het zwart hij zit ook op cleaned. maar ik weet wel niet als die velgen 17 of 18 inch zijn, maar aan zijn foto's te zien op zijn topic op cleaned kan hij er toch goed plat mee gaan dus de waardes zijn we goed :wink:
 
Ah, ik denk dat ge een beetje achterloopt dan..
Die GTI is al lang verkocht aan iemand van Tongeren. Stick Out Tongue
Velgen zijn ook apart verkocht (voor 1100 euro = spotprijs) want ze waren nieuw... heb nog lang zitten twijfelen, had ze beter gekocht...
Nieuwprijs voor die velgen is al 1500 euro laat staan met banden. :(
Ja, voorste kassen waren gerold en paar dingen aangepast in de kassen zelf. Maar velgen raakte aan de bumpersteunen, dus heel gezond was het niet...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!