Photoshop gevraagd!

Geachte medeforummers

Ik ben opzoek naar iemand die handig is met photoshop om het volgende te shoppen:
Deze wagen met dus Zwarte/ mat zwarte velgen (zoals de eerste), de remmen geel en de kleur schaduwblauw..


Dit is mij wagen voor evt de kleur..


Alvast bedankt

Daniël
 
Even een snelle bewerking.
pimp_my_ride.png




fuckyea.png
 
Bedankt voor je super snelle fotoshop Wobblekid!
Meningen hierover? M.a.w. wat vinden jullie ervan ?
Echt heel mooi gedaan, wou dat ik zo handig was, maar snap jammer genoeg niets van photoshop :( Stick Out Tongue
Mag ik je nog vragen een paar andere dingen te proberen (als je wil natuurlijk Stick Out Tongue )?
1) dus zelfde kleur en zwarte wielen, maar met rode remklauwen?
2) Schaduw blauw en met gewoon de grijze wielen (achterste) zoals op de eerste foto (1x met rode remmen en 1x met gele remmen)?

Als ik deze zou hebben kan ik al een beslissen welke combinatie het gaat worden.
Dan enkel nog uitpluizen of het 18 of 17 inch wordt en die ideale ET en breedte...

Alvast bedankt
Daniël
 
Ziet er prachtig uit man!! Echt talent heb je ;)
idd, met gele remklauwen...
En dan nog zoals in de eerdere post gewoon schaduw blauw (met originele kleur wielen = grijs op eerste foto) ook een keer met geel en rode klauwen..
dan ben je mijn held Big Grin
 
Thanks a lot man!! :) Daar heb ik inderdaad wat aan!! ;)
Mss nog eentje van als de wielen originele kleur hebben (grijs van op de eerste foto) en dan 1X met gele klauwen en 1x met rode?
Snap dat het moeilijker is, maar in de eerste post staat een link. Daar vind je nog heel veel foto's van deze wagen terug... Big Grin
Of als je geen goesting/tijd,.. hebt en je het me kan uitleggen hoe ik het zelf kan proberen wil ik ook een poging wagen Stick Out Tongue
natuurlijk gaat dit niet zo goed lukken als de jouwe Big Grin
 
Thanks a lot man!! :) Daar heb ik inderdaad wat aan!! ;)
Mss nog eentje van als de wielen originele kleur hebben (grijs van op de eerste foto) en dan 1X met gele klauwen en 1x met rode?
Of als je geen goesting/tijd,.. hebt en je het me kan uitleggen hoe ik het zelf kan proberen wil ik ook een poging wagen Stick Out Tongue
natuurlijk gaat dit niet zo goed lukken als de jouwe Big Grin
Zoals ik al aangaf, de voorwielen originele kleur is wel erg lastig. De schijven zijn daar namelijk kleiner...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!