Philips white vision lampen

Heeft iemand enige ervaring met white vision lampem of de white vision extreme en je hebt zelfs een bleu geloof ik
Allemaal lampen die xenon imiteren
Allemaal wel of niet doen??
 
Volkswagen  Polo R6  1.4 
Ik heb zelf altijd de philips extreme vision 130%
En vorig jaar de Osram.
Aanzienlijk verschil met ‘normale halogeen’!
 

Bijlagen

  • 57F5F232-27B6-4634-9112-E5484C05394B.jpeg
    57F5F232-27B6-4634-9112-E5484C05394B.jpeg
    182.9 KB · Weergaven: 43
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Als je direct de lamp in kijkt zit de kleur dicht tegen wit aan. Het lichtbeeld daarentegen is niet veel 'witter' en als je het mij vraagt minder krachtig qua lichtsterkte. Had ze vroegâh in mijn 6R zitten.
Houdt er ook rekening mee dat de levensduur van die lampen niet zo best is.

Mooier? Ja kan. De functie van een lamp is licht geven en daar is het lampje niet goed voor.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Fabien
Heb ze er in zitten maar heb niet echt het idee dat het zo heel veel uitmaakt. Kan ook zijn dat ik het gewend ben en daardoor het verschil niet zo goed meer zie.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!