Petit White Polo 1.2 TSI Highline - Going retro

Vandaag ook mijn Polo mogen ontvangen:

VW Polo 1.2TSI Highline DSG7
5 deuren
Executive plus pakket
Winterpakket
Licht & zicht pakket
17" Boavista velgen
Dagrijverlichting & bochtenverlichting
Climatronic
Parkeersensoren
Sportonderstel

(& ik zal nog wel wat vergeten)

Voor het uurtje wat ik er tot nu toe heb gereden is het een heerlijke auto, alleen kan mijn RNS310 geen GPS fix krijgen :? Hiervoor moeten we morgen dus even voor langs de VW.

Hier al wat sneak peaks (morgen komen er betere foto's)
67c99b07-1.jpg

dc7ea4b2-1.jpg
 
Re: Petit White Polo Highline

Wat kleine plannen omdat het een leasebak is, dus alles wat ik erop zet moet er ook weer af kunnen ;)

- 17" OZ Superturismo black (moet 17" blijven, want dan kan ik de banden via de lease regelen)
- Dak, spoiler en spiegelkappen laten wrappen in zwart

Verder zal er niet veel aan gebeuren. Misschien in de loop van de tijd nog een chip & dsg aanpassing laten doen (leasemij is hiermee akkoord)
 
Re: Petit White Polo Highline

mooie auto voor een leasauto ook mooi dat je dan 17" wielen mocht nemen!!

dak plakken bij een witte vind ik super (vandaar dat ik het zelf ook heb gedaan)

chippen is altijd fijn en een dsg is helemaal super heb zelf een golf v gehad met dsg echt heeeel fijn!! maar helaas is er geen bm met dsg. ik ga morgen weg voor een chip bij ventura.

hier een fototje van de mijne met zwart dak.
 
Re: Petit White Polo Highline

@ cornesagt

Zeer geslaagd dat zwarte dak! Ik ben het zelf ook van plan. Wat waren de kosten ongeveer? En heb jij ook de achterspoiler (gedeeltelijk) mee laten beplakken of alleen het dak?
 
Re: Petit White Polo Highline

Maik zei:
Weer een dikke 6R erbij ;) Maar je wordt idd nog erg vrij gelaten in de dingen die je er mee mag doen van de leasemaatschappij ;) Bij mij staat in mijn contract dat ik alles in overleg moet doen ondanks dat het een verbetering zou zijn.

Ik moet ook alles in overleg doen, maar zolang ik de optie's die ik monteer kan verwijderen zonder schade achter te laten dan is het voor hun geen probleem.
De chip & aanpassing DSG is nog niet helemaal goedgekeurd omdat ze willen weten hoeveel besparing in brandstof het op gaat leveren & besparing onderdelen.

Vandaag naar de VW dealer geweest ivm mijn GPS fix. Hun konden het ook niet vinden & hebben een afspraak gemaakt om de navi na te kijken. Rij ik terug naar huis, en maar gelijk maar een detour springt de GPS fix er ineens door. Meer mensen hier die op een RNS310 pas na 3 uur gebruik van de auto een GPS fix door kregen?

Hierbij nog wat foto's bij daglicht:
IMG_0842-1.jpg
IMG_0843-1.jpg
IMG_0846-1.jpg
IMG_0852-1.jpg
IMG_0848-1.jpg
IMG_0854-1.jpg
IMG_0857-1.jpg
 
Re: Petit White Polo Highline

MBluemotion zei:
@ cornesagt

Zeer geslaagd dat zwarte dak! Ik ben het zelf ook van plan. Wat waren de kosten ongeveer? En heb jij ook de achterspoiler (gedeeltelijk) mee laten beplakken of alleen het dak?

de kosten waren 200euro heb het in waalwijk latendoen en heb heel het dak en een stukje van de achterklep tot tegen de spoiler aan.
 
Re: Petit White Polo Highline

Vandaag nieuwe velgen opgehaald waar ik al een tijdje naar op zoek was.
Ik had namelijk onder mijn vorige auto een set OZ F1 velgen liggen, en had de auto verkocht inclusief deze velgen. Aangezien ik dit nog steeds de mooiste velgen op de markt vindt, en ze niet meer verkrijgbaar zijn is het een lange zoektocht toch gelukt ;)

Vandaag in Sint-Annaland dit setje opgehaald voor een paar euro.
OZF1-1.jpg


Binnenkort gaan ze naar Wheelcare en worden ze opgeknapt en zwart gepoedercoat.
Zit alleen nog te twijfelen of ik ze matzwart, hoogglans zwart of zijdeglans zwart laat worden.

Iemand tips :cool:
 
Re: Petit White Polo 1.2 TSI Highline (new Rims)

Ik heb mijn wintervelgen zijde mat laten coaten en mijn zomervelgen zijn mat zwart. Dit heb ik gedaan omdat op mijn vorige auto hoogglans zwarte velgen zaten die na het schoonmaken en een stukje rijden al weer smerig waren. Persoonlijk vind ik mat zwarte velgen ook supermooi staan en niet zo opvallend als dat mega glimmende hoogglans.
Zijde mat zwart: (40%glans)
FotoSZZGE7PS-1.jpg


Mat zwart:
FotoAU647BUW-1.jpg
FotoZZ8BKG4N-1.jpg


Hoogglans: (Van mijn Leon Cupra)
FotoLROAAPDS-1.jpg
 
Re: Petit White Polo 1.2 TSI Highline (new Rims)

Hey het viel me op de ik een smalle DSG pook heb, dus ik keek even bij jou en jij hebt het ook.. Op internet en ebay staan wel de brede schakelpookjes.. weet jij hoe dit zit? :)

Bij een Gti ben ik ze allebei al tegengekomen.. terwijl een niet-highline weer de brede heeft.. vroeg het me gewoon af, vind deze wel mooier eigenlijk
 
Re: Petit White Polo 1.2 TSI Highline (new Rims)

Heeft ook te maken met een soort model. De sportievere modellen blijken een smalle pook te krijgen (bron: Autoweek, dus weet niet of het ook klopt ;) )

@MelvinGTI6r
Tnx voor de foto's.
Zoals ik het nu zie, ga ik voor de zijdeglans. Hoogglans valt af, oogt veel te goedkoop.
 
Re: Petit White Polo 1.2 TSI Highline (new Rims)

Dat verhaal van autoweek is klets, zoek maar eens naar een basis Polo 1.4 Trendline in DLd van na september 2010 allemaal zelfs de meest kale is voorzien van een smalle pook. Is echt gewoon soort van "kleine facelift", zie je wel vaker bij details in auto's.

Kijk maar in de link hier onder, trendline Polo met smalle pook.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
 
Re: Petit White Polo 1.2 TSI Highline (new Rims)

Vandaag de OZ F1 velgen eronder laten steken. Heb lang gezocht of ik een beter setje kon vinden (gras is altijd groener....).

Naafkappen worden nog gemaakt, die bestaan namelijk niet met zwart - witte tekst. Alleen maar zwart met zilveren tekst, en dat is niet wat ik wil. Verder krijg ik er ook de OZ Racing decals bij geleverd in wit, maar weet nog niet of ik deze erop ga plakken.

Plaatjes bij het praatje.
[resize=600:mqx9xcvb]http://i667.photobucket.com/albums/vv38/276159/IMG_1041.jpg[/resize:mqx9xcvb]
[resize=600:mqx9xcvb]http://i667.photobucket.com/albums/vv38/276159/IMG_1039.jpg[/resize:mqx9xcvb]
[resize=600:mqx9xcvb]http://i667.photobucket.com/albums/vv38/276159/IMG_1031.jpg[/resize:mqx9xcvb]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!