peterwittebol :: 2005 Volkswagen polo

Jongens ik durf niet lager ben maandag nog 1.5 cm gezakt en nu zit ik op het laagst nu loopt er niks aan in totaal nu 7.5 cm of meer moet ik uitmeten maar het is weer mooi. Nu miss doorsparen voor airride en dan komt de koni te koop
 
Snel wat fotos maken ben benieuwd ik wil ook nog een amdere schroefset kopen want die ik nu hebgaat niet laag genoeg haha! Maar mort eerst kijken hoe mijn velgen dalijk vallen!
Ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet!! En geen airride nemen hoor word ik nog jaloers haha!
 
Vandaag nog zitten denken of ik de simons zou bestellen of toch eerst mistlampen dankzij wat goeie links van andere hier gevonden(bedankt xander) grote twijfel vind het allebei een mooie upgrade ff stemmen wie zou simons doen en wie zou uitlaat doen binnen 2 maand wil ik allebei in ieder geval.
 
Geen probleem ;)
Ik zou persoonlijk eerst de uitlaat doen! Dat valt eerder op dan de mistlampen als je het mij vraagt ;) +Mistlampen heb je als het goed is toch niet meer nodig met mooi weer Stick Out Tongue
 
Uitlaat it is. en maik ik had liever leer gehad achteraf god wat vlekt deze bekleding om de 2 maand stoelen wassen.

Dus Bestellen die uitlaat en wachten dan maar

Slechte grap erbij stoeprand schade rechts opgelopen dus een weekendje vijlen en polijsten fingers crossed( klote gaten in de snel weg )
Hopen dat ik het weg krijg en anders maar wegbrengen.
 
Rechts v + achter voelt nu net alsof je met gaten in je schoenen loopt
Was juist me trots die wielen. Miss ook wek tijd voor iets anders heb zittsn kijken voor bentley maar dat is niet om gelukkig van te worden die prijzen. Brainstormen wat nu.
Thnx for support hier
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!