Performance verschil euro95/98?

is dat zo? bio ethanol van de action kost geen drol en voeg je een liter toe aan 10 liter benzine, ik woon in flevoland dus mn tank is alweer leeg als ik thuis ben dan haha

Als je daar woont niet, daarom zei ik als in de buurt woont Stick Out Tongue

Ik woon zelf in Arnhem en de 102 is goedkoper dan 95 hier.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Deze opmerking is dus precies wat ik probeer uit te lokken, je roep maar weer gewoon het is troep maar hebt zelf de ballen verstand van wat het nou eigenlijk doet.

Ik heb een seat ibiza cupra met 250pk, deze is getuned op 98 en door bio ethanol toe te voegen verhoog je het octaan.
Hierbij zie je dan op een rollerbank ook direct een vermogens winst. pk's niet veel misschien 15/20 maar koppel wel aanzienlijk.
ja je verbruik gaat wat omhoog maar die auto heb ik niet om naar de cijfertjes te kijken.
Rustahggg
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Geweldig
Waarderingen: JM89
Zojuist ook even een GPS run gedaan. Ondanks dat dit waarschijnlijk niet nauwkeurig is. Via Race Timer app. Gaf aan dat 0-100 in 17 sec. was. Net zo snel als ik via deze app met mijn oude Polo 6N gehaald heb. Gevoelsmatig toch een stuk sneller en een fabrieksopgave van 14 sec. Uit mijn hoofd. Misschien niet snel genoeg geschakeld of volledig doorgetrokken. Doe vrijwel nooit 0-100 runs.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Zojuist ook even een GPS run gedaan. Ondanks dat dit waarschijnlijk niet nauwkeurig is. Via Race Timer app. Gaf aan dat 0-100 in 17 sec. was. Net zo snel als ik via deze app met mijn oude Polo 6N gehaald heb. Gevoelsmatig toch een stuk sneller en een fabrieksopgave van 14 sec. Uit mijn hoofd. Misschien niet snel genoeg geschakeld of volledig doorgetrokken. Doe vrijwel nooit 0-100 runs.
Weet je zeker dat je je handrem er af had gehaald? :mrgreen:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Weet je zeker dat je je handrem er af had gehaald? :mrgreen:

Oei.. nu weet ik wat dat rode lampje was..

Nee, overkomt mij gelukkig nooit. Heb zelf nooit echt vlotte auto's gehad. Verwacht van een 60pk MPI ook niet een snelle 0-100 tijd haha.. misschien dat het 'ronkende' motorgeluid wat best sportief klinkt, sneller doet lijken.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!