peddel stuur

bij deze stel ik mezelf even voor.

ik ben marc, eigenaar van een polo aw 2019, met DSG 1.0 - 95pk (nu 135pk)
ik heb ook al wat aanpassingen gedaan met obdelven en longcoding.

DRL uit bij optrekken handrem
knipperlichten spiegels aan bij open en sluiten, en bij CH/LH lichten
CH/LH aan bij openen deur(lichtsensor)
achter LED lichten type 2 actief (zijkanten LED's
stoplichten aan bij open koffer
start/stop systeem uitgeschakeld
microfoon gevoeligheid verhoogd handenvrij bellen (in MMI +6db)
tank hoeveelheid, aantal L toegevoegd
laptimer toegevoegd
offroad functie in MMI toegevoegd
rood gti kleur toegevoegd aan AID dashboard
rood gti kleur toegevoegd aan discover media

mss heb ik nog dingen vergeten.. ;)

bij deze kom ik dan aan mij vraag,
kan ik een stuur met peddels installeren en deze dan ook effectief gebruiken op mijn wagen?

mvg, Marc
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ten eerste, welkom!. Dit klinkt lekker obvious, maar dat kan als je een automaat hebt. Er zijn geloof ik zelfs DIY setjes te koop
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
hoi thx,

ja ik heb dus idd een DSG (wist dat ik iets vergeten mee te delen was) Stick Out Tongue

ik zal dan eens wat moeten opzoeken en kijken wat mij dit gaat kosten.
niet dat ik dit kost wat kost wil maar als dit redelijk van prijs is en nie te moeilijk te doen is overweeg ik dit wel.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
je bedoel dan een stuurwiel waar de peddels aan bevestigd kunnen worden of heb ik het verkeerd voor?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
:oops::oops:
had em mss toch beter bij de aankoop als optie genomen..
niet dat ik het dagelijks zou gebruiken maar was natuurlijk wel een leuk extraatje

ook de needle sweep is een leuk extraatje maar met mijn AID heb ik dit nog niet aan de praat gekregen, schijnt moeilijk te activeren te zijn afhankelijk van de versie Vande AID zelf. al heb ik deze wel al van anderen werkend gezien.

alvast bedankt voor jullie info en reacties
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!