PDC aanmelden

bij een orgineel systeem is dat inderdaad nodig om in je gateway je pdc aan te melden
daarbij dient je rdc of rns systeem ook nog zo te coderen dat deze een optische weergave kan geven
de zijn er op dit forum wel een enkele leden die dit voormekaar hebben gekregen
grt donna
 
als je alleen pdc hebt, niet origineel VW , zonder radio koppeling is het niet nodig natuurlijk.

Heb je een origineele setje of een achteraf inbouw "immitatie" met een canbus koppeling naar je radio dan wel, in beide gevallen moet je de set programeren. heb dit al enkele keren gedaan.
 
Ik loop toch even vast.
Ik heb de bumper met sensoren laten spuiten en monteren.
De sensoren zijn nu aangesloten op de regelunit.
De regelunint en de zoemer lijft achterin (neem ik aan).
Op de regelnunit zitten 3 connectoraansluitingen,waarvan er nu 2 gebruikt zijn,1 voor de sensoren,1 voor de kabelboom.
Ik zie dat er een massa conector aangesloten moet worden,de kabelboom gaat naar voren.
Blijft die derde conector vrij?
Moet er achter iets afgetakt worden?

Wie weet het?

groet.
 
Dat wilde ik graag weten,als ik de kabelboom naar de radio leg ,ben ik er denk ik.

Ik kan nergens een schema vinden,in de kabelboom heb ik nu 4 draadjes volgens mij.

Ik vermoed dat je nu nog de voeding ,massa en de can bus draaden over houd
De can bus zijn waarschijnlijk oranje/groen en oranje/zwart

Wat ik me nog afvroeg zit er ook een schakelaar in de set ?


Ik zal eens kijken of ik aan een schema kan komen
 
draad van af postie 1 op je pdc kastje moet op klem 15 Origineel is dit zekering 16
Postie 8 is de massa
Postie 15 de can bus aandrijving low. Oranje /bruine draad
Postie. 6. De can bus aandrijving high. Oranje /zwarte draad
De can bus is denk ik het gemakkelijkst te vinden bij je obd steker Pos 11 can low en pos 3 can high
Dit komt van het schema wat ik heb ik hoop dat je er wat aan hebt
Grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!