paul walker memorial

Ik vind het echt bizar hoe zo iemand herdacht wordt. Alsof het een internationale held was. Hij was een doodsimpele acteur die in wat filmpjes heeft gespeeld.

Autoliefhebber, f&f acteur hoofdrollen, pracht van eens mens bekijk maar eens een paar interviews en vrienden die wat over hem zeggen. Je moet het niet bizar vinden dat zoveel mensen hierover treuren. Het feit dat jij meedoet aan de mypolo forum wilt zeggen dat jij ook een autoliefhebber bent. Maakt niet uit wie doodgaat, als het een autoliefhebber is in dit geval, zal ik er als autoliefhebber ook om treuren. En dat zou jij ook moeten doen, want zoals motorrijders, fietsers ,busschauffeurs vrachtwagenchauffeurs elkaar begroeten op de weg, horen we ook als een geheel naar voren te komen. Groetjes jongens, fijn weekend
 
Dit gaat mij wel een beetje te ver. Voor de ander bepalen over wie hij gaat treuren. Ow, jij bent zwart dus je gaat treuren om Nelson Mandela. Ow, jij bent autoliefhebber? Treuren om Paul Fucking Walker die miljoenen in ze zak stopt en eigk geen ene flikker boeit wat de rest. No thanks. Als ik naar memorials ga dan moet die gene wel wat gedaan hebben voor de maatschappij a la Nelson Mandela. Het is te ziek voor woorden dat mensen wel weten wie Paul Walker is en wat hij gedaan heeft maar niet weten wie Nelson Mandela is en wat hij voor de mensheid heeft betekent. In mijn ogen, erg sick!

Mij boeit het geen ene moer dat hij overleden is. Dit is voor wie ik ook een memorial zou willen zien:

syria2-586x328.jpg


Mensen die vechten voor hun leven en hun rechten, letterlijk en figuurlijk. Niet om iemand die miljoenen op ze bank had en in een paar filmpjes speelde en zichzelf te pletter rijdt in een porsche waarin hij te hard rijdt en vervolgens ook nog zijn financieel adviseur dood rijdt. Niemand die daar aan denkt en niemand die een fuck geeft om die financieel adviseur, want ach, dat was ook een simpel zieltje he.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Dit gaat mij wel een beetje te ver. Voor de ander bepalen over wie hij gaat treuren. Ow, jij bent zwart dus je gaat treuren om Nelson Mandela. Ow, jij bent autoliefhebber? Treuren om Paul Fucking Walker die miljoenen in ze zak stopt en eigk geen ene flikker boeit wat de rest. No thanks. Als ik naar memorials ga dan moet die gene wel wat gedaan hebben voor de maatschappij a la Nelson Mandela. Het is te ziek voor woorden dat mensen wel weten wie Paul Walker is en wat hij gedaan heeft maar niet weten wie Nelson Mandela is en wat hij voor de mensheid heeft betekent. In mijn ogen, erg sick!

Mij boeit het geen ene moer dat hij overleden is. Dit is voor wie ik ook een memorial zou willen zien:

syria2-586x328.jpg


Mensen die vechten voor hun leven en hun rechten, letterlijk en figuurlijk. Niet om iemand die miljoenen op ze bank had en in een paar filmpjes speelde en zichzelf te pletter rijdt in een porsche waarin hij te hard rijdt en vervolgens ook nog zijn financieel adviseur dood rijdt. Niemand die daar aan denkt en niemand die een fuck geeft om die financieel adviseur, want ach, dat was ook een simpel zieltje he.

Ik kan genoeg van zulke foto's plaatsen over mijn eigen volk kerel, je moet niet te diep gaan.
 
Paul heeft zeker wel wat terug gedaan voor mensen;)

En mijn mening hierover, als het je niet aan staat, reageer dan niet.
Ik persoonlijk vind het triest dat hij is omgekomen, maar heb niks met een memorial meeting.
Enneh, volgens mij was ruitie gewoon benieuwd of er nog MyPolo leden aanwezig zouden zijn, niet om deze meeting ter discussie te stellen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dit gaat mij wel een beetje te ver. Voor de ander bepalen over wie hij gaat treuren. Ow, jij bent zwart dus je gaat treuren om Nelson Mandela. Ow, jij bent autoliefhebber? Treuren om Paul Fucking Walker die miljoenen in ze zak stopt en eigk geen ene flikker boeit wat de rest. No thanks. Als ik naar memorials ga dan moet die gene wel wat gedaan hebben voor de maatschappij a la Nelson Mandela. Het is te ziek voor woorden dat mensen wel weten wie Paul Walker is en wat hij gedaan heeft maar niet weten wie Nelson Mandela is en wat hij voor de mensheid heeft betekent. In mijn ogen, erg sick!

Mij boeit het geen ene moer dat hij overleden is. Dit is voor wie ik ook een memorial zou willen zien:

plaatje

Mensen die vechten voor hun leven en hun rechten, letterlijk en figuurlijk. Niet om iemand die miljoenen op ze bank had en in een paar filmpjes speelde en zichzelf te pletter rijdt in een porsche waarin hij te hard rijdt en vervolgens ook nog zijn financieel adviseur dood rijdt. Niemand die daar aan denkt en niemand die een fuck geeft om die financieel adviseur, want ach, dat was ook een simpel zieltje he.

Van mij hoeft die Paul Walker memorial meuk allemaal ook niet zo, maar een ieder moet doen wat die niet laten kan. Die films waren natuurlijk wel een beetje de start van een nieuwe 'cult', dus kan best begrijpen dat er mensen zijn die de behoeft hebben aan een meeting, voor de fun (want dat is de hobby) maar ook beetje aandenken.

Ik zou trouwens volgende keer mijn feiten op een rijtje zetten voordat ik maar wat begin te blaten, Paul was bijrijder, toen dat ongeluk gebeurde. Beste man deed ook veel charity work, had zijn eigen foundation, maar dat hoor je normaal natuurlijk niet omdat iedereen te druk bezig is met Kim k ofzo.

ROWW- Fulfilling the unmet need 2010-2013 - YouTube
 
Van mij hoeft die Paul Walker memorial meuk allemaal ook niet zo, maar een ieder moet doen wat die niet laten kan. Die films waren natuurlijk wel een beetje de start van een nieuwe 'cult', dus kan best begrijpen dat er mensen zijn die de behoeft hebben aan een meeting, voor de fun (want dat is de hobby) maar ook beetje aandenken.

Ik zou trouwens volgende keer mijn feiten op een rijtje zetten voordat ik maar wat begin te blaten, Paul was bijrijder, toen dat ongeluk gebeurde. Beste man deed ook veel charity work, had zijn eigen foundation, maar dat hoor je normaal natuurlijk niet omdat iedereen te druk bezig is met Kim k ofzo.

ROWW- Fulfilling the unmet need 2010-2013 - YouTube

+1 !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!