Patrick's Polo 6R

Hallo,

Ik lees mee sinds ik mijn Polo heb besteld eind Mei. Anderhalve week geleden heb ik em kunnen ophalen.

Hieronder een foto:
snc00719bewerkt-1.jpg


Cheers!
 
starsky zei:
Welkom hier!

Wat voor een spoiler heb je er achter op zitten?

Dat is de spoiler uit de Polo-styling set.

enzolino zei:
Welkom Veel Rij Plezier! :mrgreen: nog veranderingen aanbrengen?? :mrgreen:

Jah absoluut! Het is een hele waslijst. Ik wil klein beginnen en het langzaam gaan uitbreiden.

Ik stel maar meteen de vraag. Ik ben op zoek naar winterbanden voor om de 15" LM standaard Highline velgen. Iemand tips?

Cheers
 
De winterbanden zitten er op.

Dunlop Winter Response 88T xl.

Vandaag mijn auto weer opgehaald bij de dealer. Een rubber van mijn stuurstang/stuurhuis is ingevet. Zat/zit een vervelend geluid bij het draaien van mijn stuur als ik 's morgens of 's middags weg reed.

Vandaag ook de 3.6k aangetikt.

Cheers
 
Even afstoffen! Vandaag de auto weer naar de dealer gebracht....

Ik zag laatst dat ze mijn dakspoiler niet dekkend hadden gespoten. Daarnaast ook een geratel hoorbaar als je buiten de auto staat.
Blijkt speling te zijn in iets van een stang bij de wastegate van mijn turbo.

En last but not least;
Donderdagmorgen reed ik vrolijk over de A4.. Voel ik mijn linker voorwiel schokken alsof mijn ABS in werking trad.
Vervolgens rijd ik een paar kilometer verder en probeer ik mijn koppelingspedaal in te trappen. Maar die had er even geen zin in.
Bleek een stuk plastic onder mijn pedaal te zitten. Het schijnt een ophangstuk van een relaiskast te zijn dat ergens in het dashboard zit verstopt.
Hiervoor moeten ze alles rondom de stuurkolom uit elkaar halen.

ohw jah.. interne communicatiefout bij de dealer... gaat al weer een dag langer duren..

Ben benieuwd wanneer ik er weer in kan rijden.

En zit ondertussen op de 13.7k!

Cheers
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!