Past een 6R interieur in een 9N3?

Hmm.. zelf de delen eens goed bekijken en dan het proberen uit te vinden?
ik zou het ook niet weten :oops:

VW  6R 
Je mag bij mij wel even kijken komend weekend ofzo? ;)
kun je de auto's even naast elkaar zetten en 't bekijken?

Ik heb trouwens wel een 5 deurs, dus hoop dat 't niet al te veel verschil uit maakt?

VW  6R 
Komend weekend heb ik al een ritje naar Zeist op de planning staan :p

Maar uit het verhaal bij de Duitse buren begrijp ik dat de leuning andere ophangingspunten heeft.

haha ok, je gaat een paar leuke dingen doen met maik?
maar dat interieur wordt dus een beetje te veel geklooi voor jou?

VW  6R 
Is passend te maken ;-)

Stoelen passen, maar ze komen tegen middenconsole aan en de stekkers passen niet.
Achterbank moet de ophanging aangepast worden.
Passen de stoelen dan meteen op de rails? Of moeten deze ook aangepast worden? Kunnen de stoelen wel naar voren en naar achteren als ze tegen het middenconsole aankomen?
Grt Jeffrey

Wat ik uit het topic bij de Duitse vrienden lees wel, ik weet niet of ze veel naar voren of achter kunnen. Een stukje lijkt me wel.

In het gespot topic heb ik nog een leren 9N / 9N3 interieur geplaatst, weet niet of dat wat voor jou is?

zal sowieso pas te maken zijn lijkt mij.

Heel misschien verkoop ik mijn Golf 5 gti interieur binnenkort, dat is al pasklaar voor in de polo ;)
Was te zien op MIVW

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!