Past dit?

Nope. Heb ze nu in mijn bezit.

Ik bekeek ze en toen bleken ze niet aan de beschrijving te voldoen. Die had het over een beetje zoutschade het bleek dus om de complete rand te gaan bij alle vier de velgen. Ben ze nu uit elkaar aan het halen en dan gaan ze naar de straler/spuiter toe :)
 
nee ze zijn fijn recht heb ze gisteravond even op het balanceerapparaat gehad maar de ergste afwijking is 25 gram. :)

Nu alleen een fijn probleem met uit elkaar halen. Heb er 2 uit elkaar gehaald maar bij de derde blijkt een kopje van het boutje gaar te zijn dus mijn 12kant dopje draait er vrolijk in rond zonder dat het boutje los komt. Een griptang erop plaatsen gaat niet want ze liggen verzonken :(

Iemand een tip???
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!